تحویل 90 دستگاه خودرو به مشتریان ریگان خودرو

شرایط فروش ریگان خودرو (بهمن 1401)

8 بهمن 1401 15:57

تحویل 90 دستگاه خودرو به مشتریان ریگان خودرو

بهمن 1401: رئیس حوزه قضایی بروات اعلام کرد در کم‌تر از 10 روز از دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان و با پیگیری دادستانی مرکز استان و حوزه قضایی بروات، تعداد 90 دستگاه خودرو مدل Coupa و JMC از سوی شرکت ریگان خودرو، پس از گذشت سال‌ها تحویل مشتریان شد.

وی توضیح داد دادگاه عمومی بروات در راستای سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه مبنی بر رفع موانع و حمایت از تولید و پیشگیری از وقوع جرم، از یک سال گذشته به دنبال حل مشکلات شرکت ریگان خودرو است. چندین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با مسئولان مختلف بانکی، صنایع، گمرک و سایر بخش‌ها با مدیران شرکت ریگان خودرو برگزار شده است که سرانجام در سفر رئیس کل دادگستری استان کرمان و بخشی، دادستان مرکز استان و با حمایت ویژه و صدور دستورات قضایی مبنی بر تحویل خودروهای پلاک شده که متعلق به مشتریان، کلیه محدودیت‌های شرکت ریگان خودرو در این رابطه مرتفع شد.

رفع توقیف محصولات ریگان خودرو

دی 1401: رئیس کل دادگستری استان کرمان، عنوان کرد ریگان خودرو از شرکت‌های مشکل‌دار بوده که مقرر شد خودروهای توقیفی آن در گمرک که به نام مردم پلاک شده‌اند، رفع توقیف شوند. طی بررسی به عمل آمده، توقیف به نام خود اشخاص بود که دستور صادر شد تا این خودروها رفع توقیف شوند و در اختیار افراد قرار گیرند. 

بر اساس گفته‌های وی، بخشی از خودروهای این شرکت در گمرک رفع توقیف و ترخیص خواهند شد تا در اختیار مشتریان قرار گیرند و بخشی دیگر که هنوز پلاک نشده و مشکلات گمرکی دارد نیز پیگیری می‌شوند. 

3 سال گذشت: ادامه اعتراض حواله‌داران کوپا

مهر 1400: سه سال گذشت اما هنوز خبری نیست؛ نه خودرویی برای تحویل وجود دارد نه سرمایه خریداران را برمی‌گردانند. تجمع حواله‌داران کوپا برای رسیدن به حقوق‌شان و تعیین تکلیف پرونده آنها همچنان ادامه دارد. حواله‌داران کوپا که ثبت نام آنها توسط شرکت شهر خودرو انجام شده بود، دوباره در اوایل پاییز امسال و در کیلومتر 9 جاده مخصوص، مقابل درب این شرکت جمع شدند تا شاید کسی پاسخگوی وضعیت آنها باشد.

پیش‌فروش‌های بدون پشتوانه شهر خودرو که حتی در سال‌های 1398 و 1399 نیز صورت گرفته، حالا اصلی‌ترین مشکل است. البته شهر خودرو یک طرف ماجراست و ریگان خودرو در طراف دیگر این اتفاق تلخ قرار دارد. برخی از حواله‌داران کوپا همچنین گفته‌اند که برای تحویل گرفتن کوپا، شرکت از آنها خواسته که رضایت محضری دهند و هیچ اعتراضی نسبت به جریمه دیرکرد و سود تاخیر نیز نداشته باشند.

برنامه ریگان خودرو برای سال 1400

شرکت ریگان خودرو، بعد از تغییر مدیرعاملش در بهمن ماه 99، حالا برنامه‌های جدید خود را برای تکمیل تعهدات معوق کوپا، اعلام کرده که خلاصه آن به شرح زیر است:

1- اولویت تکمیل تعهدات خودروهای کوپا، با ثبت‌نام کنندگان سال 1397 است که بیش از 980 نفر هستند.

2- تحویل خودرو براساس زمان ثبت نام است. همچنین مشتریانی که تکمیل وجه کرده‌اند، در اولویت تحویل خودرو خواهند بود. ضمنا ریگان خودرو از مشتریانی که تکمیل وجه کرده‌اند، هزینه مابه‌التفاوت را دریافت نمی‌کند.

3- مشتریانی که بیش از یک دستگاه ثبت نام کرده‌اند، فعلا فقط امکان تحویل گرفتن یک خودرو را دارند.

4- تمامی تعهدات سال 97 کوپا، تا خرداد 1400 تکمیل می‌شود. برهمین اساس و با رعایت اولویت تحویل، تا پایان سال 99 حدود 240 دستگاه بدست حواله‌داران کوپا می‌رسد. همچنین تا پایان اردیبهشت 1400 حدود 420 دستگاه و تا پایان خرداد 1400 نیز حدود 320 دستگاه دیگر به خریداران کوپا تحویل خواهد شد.

5- تعیین تکلیف ثبت‌نام کنندگان سال‌های 98 و 99 نیز بعد از حل مشکلات با شهر خودرو، انجام شده و با هماهنگی سازمان‌های مرتبط، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آقای خطیبی (مدیرعامل جدید ریگان خودرو) گفته که شرکتش برای سال 1400، برنامه تولید 12 هزار دستگاهی دارد که پنج هزار دستگاه آن برای خودرو کوپا، پنج هزار دستگاه برای خودرو JMC و دو هزار دستگاه دیگر نیز برای محصول جدید ریگان خودروست که هنوز نامش فاش نشده.


بررسی محصولات ریگان خودرو

تجربه رانندگی و همچنین تست و بررسی انواع محصولات ریگان خودرو را از لینک زیر بخوانید:

»» تست و بررسی خودروهای ریگان

قیمت ریگان خودرو

برای اطلاع از قیمت روز خودرو و همچنین قیمت انواع محصولات ریگان خودرو، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت محصولات ریگان خودرو

فروش ریگان خودرو

برای مشاهده جدیدترین آگهی‌های محصولات ریگان خودرو، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» خرید و فروش خودروهای ریگان

دیدگاه کاربران
Hhgffdds 1400/2/30
کلاهبرداریه ،یکساله پول ماروگرفتن ماشینم نمیدن مدیرشم زندانه درصدم نمیخایم بازم نمیدن دولتم هیچ اقدامی نمیکنه
پاسخ
0
0
0
Ahdhbbbsjjjxddbbn 1399/11/25
سلام به مدیر شرکت و تمام زحمتکشان مجموعه. ی خواهشی دارم که مدیر محترم برای اشخاصی مثل من شرایط ویژه قسطی فراهم کنه که ماهم ارزو بدل نمانیم
پاسخ
0
0
0