بهبود شتاب و سرعت با کمک تغییرات فنی

تیونینگ کوپرا فورمنتور توسط ABT

6 بهمن 1399 15:17

شرکت ABT Sportsline معمولاً به عنوان متخصص در امر تقویت خودروهای ساخت گروه فولکس‌واگن شناخته می­‌شود. جدیدترین پروژه تیونینگ این شرکت برپایه کوپرا فورمنتور است که چهره‌ای دیگر از این کراس‌اور آلمانی‌تبار را به نمایش می‌گذارد.

به یاری بهسازی فنی، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت از 4.9 به 4.6 ثانیه کاهش یافته است.به لطف تغییرات نرم‌افزاری، تیونر آلمانی موفق به افزایش خروجی پیشرانه کوپرا شده بدین صورت که با افزایش 59 و 50 واحدی قدرت و حداکثر گشتاور، اکنون 365 اسب‌بخار قدرت و 450 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار کوپرا فورمنتور قرار گرفته است.

به یاری این بهسازی فنی، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت با 0.3 ثانیه تغییر از 4.9 به 4.6 ثانیه کاهش یافته درحالی‌که رقم حداکثر سرعت روی 250 کیلومتر برساعت ثابت مانده است.

سیستم اگزوز انحصاری ABT با لوله‌هایی به قطر 102 میلی‌متر و صدایی گوش‌نواز برای فورمنتور قابل سفارش خواهد بود، ضمن این‌که با نصب کمک‌فنرهای سیستم تعلیق فعال ارتفاع کلی 35 میلی‌متر کاهش یافته است.

تیونینگ کوپرا فورمنتور توسط ABT

علاوه‌براین رینگ‌های 20 اینچی Sport GR ظاهر خشن‌تری به این خودرو هدیه می­‌کند. رینگ‌های مذکور را می‌­توان به رنگ مشکی مات نیز سفارش داد.

لوازم قابل سفارش برای کوپرا فورمنتور به همین موارد ذکر شده در بالا محدود شده، البته می‌­توان امیدوار بود که طیف لوازم قابل سفارش برای این خودرو در آینده نزدیک گسترده‌تر شود.

دیدگاه کاربران