پس از رونمایی نسخه N Line برای نسل قبلی توسان در مارس 2019، وقت آن رسیده که نسخه اسپرت از نسل جدید این خودرو هم به علاقمندان معرفی شود.
”نسخه N Line از توسان تنها در بخش ظاهری با نمونه استاندارد متفاوت بوده و از نظر فنی تغییر نکرده است.“همین ابتدای مطلب، ذکر این نکته الزامی است که نسخه N Line از توسان تنها در بخش ظاهری با نمونه استاندارد متفاوت بوده و از نظر فنی تغییر نکرده است.
در گام اول، هیوندای سیستم تعلیق این خودرو را تقویت کرده تا کمکفنرها در عین عملکرد اسپرت، در برابر لرزشهای مسیر عملکرد بهتری ارائه داده و از تکانهای بدنه بکاهند.
هیوندای اعلام کرده سیستم فرمان توسان N Line براساس حالت انتخاب شده، عملکرد متفاوتی از خود به نمایش گذاشته که متاثر از تغییرات اعمال شده بر سیستم تعلیق خواهد بود.
ظاهر هیوندای توسان N Line مدل 2021 هم به لطف کیت بدنه، رینگهای 19 اینچی و خروجی دوگانه اگزوز، نسبت به نسخه استاندارد خشنتر شده ضمن اینکه طیف خاصی از رنگ خاکستری به صورت انحصاری برای این مدل پیشنهاد شده است.
در صورت تمایل مشتری، امکان سفارش این رنگ یا 4 رنگ اختصاصی دیگر شامل دارک نایت، قرمز سانست، قرمز Engine یا سفید قطبی هم برای بدنه هیوندای توسان N Line فراهم شده که در کنار پوشش مشکی رنگ سقف قرار گرفته و جلوهای خاص به این مدل خواهد بخشید.
رنگهای نقرهای و مشکی فانتوم هم روی بدنه نمونههایی از هیوندای توسان N Line قرار خواهد گرفت که به صورت تک-رنگ سفارش داده شوند.
در فضای کابین هم موارد تازهای همچون حروف N روی روکش صندلیهای جلو با دوخت قرمز، سطوح مشکی براق، پدالهای فلزی و پادریهای جانبی به چشم میخورد.
همانطور که قبلاً اشاره شد، مشخصات فنی هیوندای توسان N Line با نسخه استاندارد تفاوتی ندارد و خریدار میتواند یکی از پنج پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینسوز (در دو نسخه معمولی و هیبرید خفیف) ، 1.6 لیتری هیبرید-خفیف دیزل، 1.6 لیتری بنزینسوز هیبرید یا 1.6 لیتری پلاگین هیبرید را انتخاب نماید که به ترتیب 150، 180، 136، 230 یا 265 اسببخار قدرت تولید میکنند.
هرچند شایعاتی مبنی بر عرضه یک نسخه کامل از هیوندای توسان N Line با پیشرانه تقویت شده به گوش میرسد، اما هنوز هیچ خبر رسمی در این رابطه منتشر نشده است.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com