قیمت پایه 35 هزار دلار

معرفی نسخه‌ای خاص از اسمارت فورتو برقی

14 بهمن 1399 10:18

اسمارت، نسخه جدیدی از مدل فورتو برقی را با نام Bluedawn ادیشن معرفی کرده که از ماه آوریل در دسترس است.

اسمارت فورتو Bluedawn در دو تیپ Pules و Prime عرضه می‌شود که قیمت Pules به عنوان نسخه ارزان‌تر از 35 هزار دلار است.اولین تفاوتی که در نسخه Bluedawn جلب‌توجه می‌کند، بدنه‌‌ای با رنگ آبی مخملی و مات است که در کنار جزئیات مشکی‌رنگ، زیباتر به نظر می‌رسد.  تمام قطعات خارجی مانند جلوپنجره، آینه‌های جانبی، اسپویلر جلو، رینگ‌های 16 اینچی، دیفیوزر و حتی حروفی که نام اسمارت را نشان می‌دهند، به رنگ مشکی درآمده‌اند و همچنین با اضافه شدن کیت‌بدنه برابوس، ظاهری متفاوت‌تر را رقم زده‌اند.

 داخل کابین، دسته‌دنده برند برابوس به چشم می‌خورد. کف‌پوش‌ها نیز برابوس هستند و نام Bluedawn روی آن‌ها حک شده‌است‌.

تغییرات عمده دیگری ایجاد نشده و مشخصات فنی آن‌ نیز با نسخه معمولی یکسان است. پس در این صورت، اسمارت فورتو برقی Bluedawn به کمک موتور الکتریکی خود قادر است 80 اسب‌بخار قدرت و 159 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. میزان پیمایش این خودروی برقی با یک بار شارژ 93 کیلومتر است.

اسمارت فورتو برقی Bluedawn ادیشن

اسمارت اعلام کرده‌است که سفارشات بسیاری ثبت شده‌اند؛ اما علاقمندان به زودی می‌توانند در نمایندگی‌ها نیز این مدل را خریداری کنند.

اسمارت فورتو Bluedawn در دو تیپ Pules و Prime عرضه می‌شود که قیمت Pules به عنوان نسخه ارزان‌تر از 35 هزار دلار و Prime از 35,500 دلار شروع می‌شود و در برخی از کشورهای اروپایی مانند بریتانیا، ایتالیا و ... در دسترس است

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران