سدان شش سیلندر با جعبه‌دنده دستی

رونمایی از کادیلاک CT4-V Blackwing

15 بهمن 1399 13:35

در کنار CT5-V Blackwing، کادیلاک از نسخه Blackwing محصول کوچکتر خود یعنی CT4-V رونمایی کرده است. این سدان متوسط به پیشرانه شش سیلندر توئین توربو و جعبه‌دنده شش سرعته دستی مجهز شده تا بتواند در مقابل رقبای آلمانی عرض اندام کند.

کادیلاک CT4-V Blackwing به پیشرانه شش سیلندر توئین توربو و جعبه‌دنده شش سرعته دستی مجهز شده تا بتواند در مقابل رقبای آلمانی عرض اندام کند.پیشرانه 3.6 لیتری این خودرو در محصولات بزرگتر GM همچون کادیلاک XT6 و شورولت بلیزر هم نصب می­‌شود اما به لطف بازبینی در قطعات، خروجی این واحد شش سیلندر به 472 اسب‌بخار قدرت و 602 نیوتن‌متر گشتاور افزایش یافته است.

علاوه‌بر جعبه‌دنده شش سرعته دستی، جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک هم برای این خودرو قابل سفارش است. شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت با جعبه‌دنده اتوماتیک برابر با 3.8 ثانیه و حداکثر سرعت این خودرو نیز برابر با 304 کیلومتر برساعت خواهد بود.

همچون مدل CT5-V Blackwing، تایرهای CT4-V Blackwing هم از نوع پایلوت اسپرت 4S ساخت میشلین بوده با این تفاوت که رینگ‌های این مدل 18 اینچی بوده و ترمزهای کربن سرامیک با پرداخت مبلغ بیشتر قابل سفارش است.

کادیلاک CT4-V Blackwing مدل 2022

کادیلاک CT4-V Blackwing همچون برادر بزرگ‌تر از چهارمین نسل کنترل سواری مغناطیسی بهره‌مند شده و تعلیق جلو و عقب آن هم مورد بهسازی قرار گرفته است. این خودرو به دیفرانسیل لغزش محدود عقب مجهز شده و سه حالت جاده، اسپرت و مسابقه‌­ای را برای رانندگی با آن می­‌توان انتخاب کرد.

ظاهر نسخه Blackwing با نمونه استاندارد CT4-V شباهت زیادی دارد، اما برخی قطعات فیبرکربنی در جلو و عقب، جلوپنجره، رکاب جانبی و باله عقب باعث تمایز این دو مدل شده است.

در فضای داخلی هم مانند کابین مدل بزرگتر CT5-V Blackwing از جزئیات فیبرکربن برای تزئین کنسول مرکزی، داشبورد و پوشش داخلی درها استفاده شده است.

کادیلاک CT4-V Blackwing مدل 2022

بد نیست بدانید کادیلاک CT4-V Blackwing نه تنها از رقبای آلمانی خود همچون مرسدس- آام‌گ CLA 45 و آئودی RS3 سریع‌تر بوده بلکه ارزان‌تر نیز هست چراکه قیمت پایه آن برابر با 59,990 دلار تعیین شده است.

فعلاً مشخص نیست که آیا کادیلاک برای CT4-V Blackwing هم امکانات خاص یا رنگ‌های سفارشی درنظر گرفته یا خیر اما امکان ثبت سفارش این مدل با پرداخت 1000 دلار فراهم شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران