• کاديلاک CT4-V بلک وينگ ترک اديشن

3 مدل CT4-V مخصوص پیست

ادای احترام کادیلاک به روزهای موفقیت در مسابقات

7 مرداد 1401 10:01

سال گذشته که کادیلاک مدل‌های CT4-V بلک‌وینگ و CT5-V بلک‌وینگ را معرفی کرد، شرکت 250 نمونه اولیه آنها را به‌عنوان سری مخصوص کلکسیونرها به بازار فرستاد. بعد از آن شرکت نسخه ویژه 120 امین سالگرد تأسیس خود را روی CT5-V با پسوند 120th Anniversary Edition معرفی کرده است؛ اما حالا خبر دیگری در راه است.

این سه نسخه از CT4-V بلک‌وینگ به مناسبت موفقیت‌های کادیلاک در مسابقات قهرمانی IMSA عرضه شده‌اند.کاملاً مشهود است که این برند آمریکایی در حالی توسعه نسخه‌های کلکسیونی سری V است. چراکه اکنون شاهد عرضه CT4-V بلک‌وینگ ویرایش Track Editions به مناسبت موفقیت‌های کادیلاک در مسابقات قهرمانی IMSA هستیم. مدل تولید محدودی که در سه تیپ معرفی شده و می‌خواهد طعم دیگری از نسخه‌های بلک‌وینگ را ارائه دهد.

نکته جالب اینجاست که شرکت هیچ ارتقای مکانیکی برای مدل جدید در نظر نگرفته است. این یعنی محصول فوق درست بر اساس CT4-V بلک‌وینگ سال گذشته ساخته شده است. ویرایش جدید در سه تریم Watkins Glen IMSA ادیشن، Sebring IMSA ادیشن و Road Atlanta IMSA ادیشن ساخته می‌شود. هر سه مدل دارای نشان ویژه مسابقات IMSA، برچسب‌های گرافیکی Mondrian و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ هستند. پدال شیفتر، جلوپنجره و پشتی صندلی‌های جلو نیز از جنس فیبر کربن در نظر گرفته شده‌اند.

کادیلاک CT4-V بلک وینگ ترک ادیشن

درباره نسخه واتکینس گلن ایمسا ادیشن باید بگوییم که ویژگی خاص آن رنگ آبی با الهام از نرده‌های اطراف مسیر مسابقه است. نسخه سبرینگ ایمسا ادیشن هم ناگفته پیداست که از روی مسابقات 12 ساعته Sebring الهام گرفته شده است. هر دو مدل با رینگ آبی و خاکستری و تودوزی طلایی طراحی شده‌اند.

کادیلاک CT4-V بلک وینگ ترک ادیشن

ksoi رود آتلانتا ایمسا ادیشن خاص‌ترین عضو در بین این 3 است که با رنگ سفید موسوم به Rift شناسایی می‌شود. قاب آینه‌ها به رنگ قرمز Radiant درآمده تا جلوه‌گری بیشتری داشته باشد. این تنها ویرایش ترک ادیشن است که با تزئینات داخلی قرمز Adrenaline عرضه می‌شود.

قیمت این کادیلاک‌های مدل 2023 هنوز مشخص نشده ولی می‌دانیم که شرکت قصد دارد فقط 99 دستگاه از هرکدام را تولید کند.

دیدگاه کاربران