حضور قدرتمند در مسابقات King Of The Hammers

چالش آفرود با نسخه‌های خاص از فورد برانکو

15 بهمن 1399 14:17

شرکت فورد قصد دارد مدل برانکو را به عنوان نماینده خود به مسابقات آفرود King of the Hammers اعزام نماید. به همین منظور، سه نمونه سفارشی از این خودرو آماده شده تا در کلاس آزاد ULTRA4 4400 و تحت هدایت سه راننده یعنی لورن هیلی، جیسون شرر و واگن گیتین به رقابت با سایرین بپردازند.

مسابقه King of Hammers محلی برای معرفی ظرفیت‌ها، دوام و تجربه آفرود با سرعت زیاد با فورد برانکوست.هرچند تاحدی می­‌توان هویت این سه خودرو به عنوان نسخه تغییر یافته از برانکو را تشخیص داد اما واقعیت این است که این خودروها به صورت کلی با نسخه استاندارد متفاوت بوده و روی شاسی سفارشی لوله­‌ای ساخته شده‌اند.

چرخ‌ها نیز از بدنه فاصله گرفته و کمک‌فنرها برای عبور از مسیرهای ناهموار با سرعت بالا تنظیم شده و قابلیت جابجایی زیادی دارند. البته سامانه چهارچرخ محرک هم در عبور از ناهمواری‌ها به یاری خودروها می‌­آید.

مسابقه King of Hammers در مسیری به طول 145 کیلومتر در بیابان کالیفرنیا برگزار می­‌شود. برخی قسمت‌های این مسیر سنگلاخی بوده درحالی‌که در بعضی قسمت‌ها نیز امکان راندن با سرعت زیاد فراهم خواهد بود. بد نیست بدانید 450 تیم در رده‌های مختلف این مسابقه به رقابت می‌­پردازند.

فورد برانکو مسابقات King Of The Hammers

آقای مارک گروبر به عنوان مدیر بازاریابی برانکو، مسابقه King of Hammers را محلی برای معرفی ظرفیت‌ها، دوام و تجربه آفرود با سرعت زیاد با برانکو دانسته که می‌­تواند برای مالکین این خودرو نیز الهامبخش باشد.

فورد برانکو مسابقات King Of The Hammers

غیر از حضور این سه خودرو در مسابقه آفرودی، نکته مهم دیگر این است که فورد قصد دارد در جریان این رویداد خودرویی و در تاریخ سوم فوریه از نسخه دیگری از برانکو هم رونمایی کند که بنابر اعلام خودروساز آمریکایی، تاکنون در جای دیگری دیده نشده است. برخی پیش‌بینی می­‌کنند این خودرو، نسخه Heritage Edition از برانکو است که قرار است در سال 2022 وارد خط  تولید شود.

از زمان حیات مجدد مدل برانکو، فورد این مدل را روانه بسیاری از مسابقات نموده است. نمونه آزمایشی R Race در مسابقات Baja 1000 حضور پیدا کرد ضمن این‌که برانکو اسپرت در رالی Rebelle توانست در رده خود به پیروزی دست پیدا کند.

دیدگاه کاربران