رنگ‌بندی جذاب و قدرت بیشتر برای سوپراسپرت آمریکایی

معرفی فورد GT استودیو ادیشن مدل 2021

23 بهمن 1399 19:59

جولای سال گذشته بود که فورد از طرح‌های گرافیکی جدیدی برای ابرخودروی خود، یعنی GT، رونمایی کرد. سه نمونه از طرح‌ها به نمایش درآمد و اعلام شد که رنگ‌های دیگری نیز موجود است.

کالیپرهای ترمز قرمز به همراه نوارهای قرمز‌ رنگ روی بدنه‌ در تضاد با رنگ مشکی، ظاهر زیبایی را خلق کرده‌اند. حال شرکت کانادایی Multimatic، اولین خودروی سفارشی از مجموعه Ford GT Studio Collection را رونمایی کرده‌است که ثمره‌ همکاری فوق‌العاده با Ford Performance است‌. این نسخه خاص بسیار منحصر‌به‌فرد است و با سه نمونه معرفی شده در تابستان گذشته، متفاوت است.

فورد GT موردنظر، مدل 2021 و مشکی‌رنگ است؛ کالیپرهای ترمز قرمز به همراه نوارهای قرمز‌ رنگ روی بدنه‌  در تضاد با رنگ مشکی، ظاهر زیبایی را خلق کرده‌اند. این نوارها نسبت به نوارهای دوتایی به کار رفته در نسخه استاندارد، برجسته‌تر و متفاوت‌تر به نظر می‌رسند.

ورودی‌‌‌‌ هوا‌ در کناره‌ها به کمک طرح‌های گرافیکی، بیش‌تر به چشم می‌آیند و روی آن‌ها تاکید شده‌ است. آینه‌های جانبی نیز به همان رنگ مشکی باقی مانده‌اند که در رندرهای اولیه چیزی مخالف آن دیده می‌شد.

فورد GT استودیو ادیشن مدل 2021

طبق اعلامیه رسمی شرکت، سفارشی‌سازی فورد GT مدل 2021 شامل سه ترکیب‌‌رنگ متفاوت، آبی، قرمز و سفید به همراه نوارهایی با رنگ متضاد است.

فورد GT مدل 2021، کمی قدرتمند‌تر نیز شده‌ است؛ پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر آن، در تمام تریم‌های موجود، 660 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و به لطف به‌روز‌رسانی پیستون‌ها و قطعات پیشرانه و همچنین کالیبراسیون جدید پیشرانه، به گشتاورهای گسترده‌تری دست یافته‌ است. در آخر نیز با اضافه شدن اینترکولرهای بزرگ‌تر و سیستم اگزوز تیتانیومی جدید Akrapovič، تغییرات فنی کامل می‌شوند.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران