تقدیم با عشق به آلیس

بوگاتی شیرون خاص به مناسبت ولنتاین

26 بهمن 1399 09:44

در اوضاع فعلی اقتصادی جهان که گذران زندگی برای بسیاری افراد سخت شده، کمتر کسی پیدا می‌­شود که توانایی مالی برای خریداری یک بوگاتی به عنوان هدیه را داشته باشد.

این نسخه خاص از بوگاتی شیرون با رنگ‌بندی خاص، هدیه‌ای است به مناسبت روز ولنتاین.این خودروی منحصربه‌فرد که با نام Alice شناخته می­‌شود، با دو رنگ سفید مات و صورتی رز تزئین شده است. بد نیست بدانید این نخستین مرتبه است که یک بوگاتی با این طیف خاص از صورتی تولید می­‌شود.

درواقع شخص سفارش‌دهنده به رنگ‌های پیشنهادی بوگاتی توجهی نداشته و از مشاوره متخصصان شرکت HR Owen در لندن یاری گرفته تا بهترین ترکیب موردنظر خریدار حاصل شود.

آقای Ken Choo مدیرعامل شرکت H.R. Owen از این خودرو به عنوان محصولی منحصربه‌فرد یاد کرده که همواره در یادها باقی خواهد ماند. وی از ایفای نقش متخصصان شرکت تحت رهبری خود در ساخت چنین خودرویی با احترام یاد کرده است.

بوگاتی شیرون آلیس هدیه ولنتاین

البته منحصربه‌فرد بودن این بوگاتی صورتی تنها به رنگ بدنه آن مربوط نمی‌شود بلکه در فضای کابین هم از روکش چرم سفید Gris Rafale روی تمام قسمت‌ها استفاده شده است. اسم Alice با رنگ صورتی روی پشت سری صندلی‌ها و پوشش داخلی درها دوخته شده تا وجه تمایز خودرو بیش از پیش نمایان شود.

بنابر اعتقاد آقای Choo، هریک از محصولات بوگاتی با سایر خودروها متمایز بوده ولی میزان سفارشی‌سازی در این نمونه خاص می‌­تواند بسیار قابل توجه باشد.

دیدگاه کاربران