فراهم کردن لذت موتورسواری در سنین پایین

دوچرخه‌ برقی هاسکوارنا برای کودکان

27 بهمن 1399 13:12

حتماً در زندگی خود با بچه‌هایی روبرو شده‌اید که بخواهند موتورسواری یاد بگیرند. ایده‌‌ای که توسط دوچرخه‌هایی با کمک نیروی خارجی، رویای آینده را به تصویر می‌کشد. اتفاقی که توسط شرکت هاسکوارنا در قالب یک StaCyc (خلاصه Stability Cycle یا چرخ پایدار) حالا سبک جدید را به نمایش می‌گذارد.

دوچرخه‌های تعادلی برقی جدید هاسکوارنا که 12eDrive و 16eDrive نام دارد گزینه‌هایی عالی برای کودکان علاقه‌مند به وسایل نقلیه دوچرخ هستند. محصولات کلاس استاسایک اتفاق جدیدی در دنیای دوچرخه‌ها و موتورسیکلت‌ها نیستند. چند سالی است که شرکت‌های بزرگ برای مشتریان کوچک خود سراغ این نوع وسایل نقلیه هم می‌روند. اوایل ماه جاری میلادی شرکت KTM اتریش اعلام کرد مدل‌های جدید استاسایک را در رنگ‌های نارجی و مشکی عرضه می‌کند. از آنجایی که کی‌تی‌ام و هاسکوارنا هر دو متعلق به یک شرکت مادر هستند، ورود طرف سوئدی به این میدان نیز تعجبی ندارد.

دوچرخه‌های تعادلی برقی جدید آن‌ها که 12eDrive و 16eDrive نام دارد گزینه‌هایی عالی برای کودکان علاقه‌مند به وسایل نقلیه دوچرخ هستند. شرکت می‌گوید این محصولات برای بچه‌های بین 3 تا 8 سال مناسب هستند. مدل 12eDrive با ارتفاع نشیمن 33 سانتی‌متر روی چرخ‌هایی 12 اینچی سوار شده است. نسخه بزرگ‌تر 16eDrive نیز با صندلی 43 سانتی‌متری روی چرخ‌های 16 اینچی سوار شده است.

دوچرخه‌ برقی هاسکوارنا برای کودکان

در مدل سبک‌تر سه حالت راندن با محدودیت‌های سرعت 8، 11 و 14 کیلومتر برساعت تعبیه شده است. در حالی که نسخه بزرگ‌تر با سه حالت 8، 12 و 21 کیلومتر برساعت در دسترس است.

هاسکوارنا از همین الان نیز فروش این محصولات را در نمایندگی‌های خود آغاز کرده است. سوئدی‌ها می‌گویند هر دو مدل به زودی راهی بازار آمریکا نیز خواهند شد.

مترجم : نیما حدادی

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران