هوندا 2021 را خوب استارت زد

به‌روزرسانی قابل‌قبول برای فورزا

30 بهمن 1399 19:09

طی سال‌های اخیر اقبال موتورسیکلت‌های کلاس اسکوتر رشد زیادی داشته است. وسیله نقلیه دوچرخی که قبلاً فقط برای پرسه زدن در شهر استفاده می‌شد، این روزها تبدیل به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای حمل‌ونقل شده که به لطف امکانات رفاهی فراوان حتی مسافرت‌های طولانی را نیز میسر کرده است.

اسکوتر سایز متوسط جدید هوندا فورزا 250 با قیمت حدود 6 هزار دلاری، به‌روزرسانی‌های متعددی را تجربه کرده است.با توجه به این موضوع هوندا نسخه جدیدی از اسکوتر فورزا - Forza - را برای بازار اندونزی تدارک دیده است که به نظر می‌رسد با فلسفه پیمودن مسافت بیشتر طراحی شده است.

اسکوتر سایز متوسط جدید با قیمت حدود 6 هزار دلاری، به‌روزرسانی‌های متعددی را تجربه کرده است. برای شروع می‌توان به حضور چراغ‌های LED جدید در جلو، عقب و کناره‌ها اشاره کرد. نمای جلوی فورزا 250 مدل 2021 به طرز چشم‌گیری تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد. اضافه شدن قابلیت تنظیم برقی شیشه جلو یکی از بهترین اتفاقات در نسخه جدید این هوندا به حساب می‌آید.

موتورسیکلت هوندا فورزا 250 مدل 2021

وقتی حرف از امکانات رفاهی استاندارد می‌رسد، فورزا 250 مدل 2021 حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. یک صندلی دو نفره بزرگ و راحت، یک محفظه ذخیره‌سازی با فضای کافی برای قرار دادن دو کلاه ایمنی، محفظه دستکش و البته شارژر توکار از جمله تجهیزات جذاب این موتورسیکلت هستند.

در هوندا فورزا 250 مدل 2021 می‌توان از سیستم‌ کمکی الکترونیکی HSTC (سیستم کنترل قابل انتخاب گشتاور) که درواقع همان کنترل کشش است، بهره گرفت. پیشرانه این اسکوتر با حجم 249 سی‌سی می‌تواند 22.7 اسب‌بخار قدرت را در 7 هزار و 750 دور در دقیقه تولید کند.

هوندا محصول فوق را در چهار رنگ کلاسی قرمز آبنباتی، سفید مرواریدی، طوسی متالیک و مشکی متالیک ارائه می‌دهد.

دیدگاه کاربران