تریم کینگ رنچ را باز هم دیدیم

فورد اکسپلورر لوکس‌تر از همیشه

9 اسفند 1399 12:27

پس از موفقیت موفقیت و محبوبیت تیپ لوکس King Ranch که فورد روی شاسی‌بلند اکسپدیشن و پیکاپ F150 تجربه کرده بود، حالا بیضی آبی این تیپ خاص را روی مدل اکسپلورر نیز اجرا کرده است.

پوشش چرم، تریم چوبی، ماساژور و سیستم صوتی حرفه‌ای از جمله ویژگی‌های تیپ لوکس King Ranch برای فرود اکسپلورر است.فورد اکسپلورر کینگ رنچ از کابین تشریفاتی با صندلی‌ها، زیرآرنجی و رودری‌های چرمی و حتی تریم چوب واقعی روی داشبورد و غربلیک فرمان سود می‌برد. هم‌چنین در صورت درخواست مشتریان می‌توان ماساژور برای همه صندلی‌ها، نمایشگر 10.1 اینچی و البته سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن با 14 بلندگو سفارش داد. نکته جالب اینجاست که سیستم صوتی جدید انحصاراً برای کابین همین خودرو بازطراحی شده است.

شاسی‌بلند جدید آمریکایی‌ها در نمای بیرونی نیز از یک جلوپنجره اختصاصی خاکستری، رینگ‌های 20 اینچی با درپوش مخصوص برند King Ranch و سراگزوزی اختصاصی بهره می‌برد.

فورد اکسپلورر تریم کینگ رنچ مدل 2021

فورد این اکسپلورر را با همان پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر Vشکل اکوبوست راهی میدان می‌کند که به راحتی 365 اسب‌بخار قدرت و 515 نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند. این قوای محرکه به جعبه‌دنده‌ 10 سرعته اتوماتیک متصل شده تا این نیرو را به صورت استاندارد به چرخ‌های عقب منتقل کند. با این حال مشتریان می‌توانند نسخه چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند.

فورد برای این محصول پکیج مخصوص تریلر را نیز در نظر گرفته که قابلیت بکسل کردن 2.5 تنی را فراهم می‌کند.

فورد اکسپلورر تریم کینگ رنچ مدل 2021

فورد اکسپلورر کینگ رنچ در حالت استاندارد RWD قیمتی 52 هزار و 350 دلاری دارد. در حالی که قیمت نسخه AWD چیزی معادل 54 هزار و 350 دلار است.

دیدگاه کاربران