احیای ستاره فیلم جیمز باند

تولید دوباره مینی موک با پیشرانه برقی

18 اسفند 1399 14:41

فیلم‌های بسیاری تا به امروز ساخته شده‌اند که خودروها، نقش اصلی را در آن‌ها بازی کردند؛ فیلم‌هایی مانند سریع‌و‌خشن (Fast and Furious) و James Bond که خودروهای فراوانی در آن ایفای نقش کردند.

موک آمریکا قصد دارد نسخه محدودی از خودروی حاضر در فیلم‌های جیمزباند را با نام 007 Moke و مجهز به پیشرانه برقی تولید کند.علاوه بر استون‌مارتین‌ها و لندرورهایی که در سری فیلم‌های جیمز باند زیاد به چشم می‌خورند، Agent 007 با خودروی دوست‌داشتنی مینی Moke نیز رانندگی کرد‌ه است.

این خودرو اولین بار سال 1967 و در فیلم You Only Live Twice دیده شد. پس از آن نیز در فیلم‌های Live And Let Die (1973) , The Spy Who Loved Me (1977) و Moonraker (1979) دیده شد.

حال موک آمریکا قصد دارد نسخه محدودی از آن را با نام 007 Moke تولید و نام آن را دوباره زنده کند. این نسخه الکتریکی با ترکیب‌رنگ سفید و آبی، همانند مدلی که Roger Moore در فیلم Live And Let Die (1973) می‌راند، طراحی شده است.

مینی موک فیلم جیمز باند با پیشرانه برقی

برای نسخه 007 Moke، نام San Monique را که از جزیره کارائیب در فیلم گرفته شده، انتخاب کرده‌اند. کاوری با طرح San Monique نیز روی زاپاس در قسمت عقب خودرو کشیده شده است.

علاوه بر پیشرانه الکتریکی، تجهیزات مدرنی نیز مانند دوربین دنده‌عقب، رادیو بلوتوثی و ... اضافه شده‌ که به خوبی با فضای داخلی خودرو مانند فرمان چوبی و دسته دنده، ترکیب شده‌اند.

نسخه 007 Moke با قیمت 26,975 دلار (بدون هزینه تحویل) در آمریکای شمالی، کارائیب، مکزیک، باهاما و خاورمیانه، قابل خریداری است. علاقمندان بهتر است از هم‌اکنون اقدام به ثبت سفارش کنند؛ زیرا تولید هر دستگاه از این نسخه، حدود سه ماه زمان می‌برد.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران