آغاز فروش سدان قدرتمند از 2 ماه آینده

معرفی آکورا TLX تایپ S

29 اسفند 1399 09:04

آکورا اعلام کرده که TLX تایپ S به عنوان نسخه قدرتمند از سدان ساخت این برند، پس از 13 سال غیبت به زودی به بازار ایالات متحده بازمی­‌گردد.

آکورا TLX تایپ S به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ مجهز شده که 355 اسب‌بخار قدرت تولید می­‌کند.برند ژاپنی هنوز درباره قیمت دقیق این مدل با صراحت اظهارنظر نکرده ولی در عین حال از تعیین آن با عددی کمتر از 50 هزار دلار خبر داده است. تا زمان اعلام رقم نهایی قیمت باید منتظر ماند ولی باید توجه داشت که آکورا TLX با پیشرانه 2 لیتری و مدل 2021 در حال حاضر با قیمت پایه 37,500 دلار به فروش می­‌رسد.

براساس مشخصاتی که قبلاً اعلام شده، آکورا TLX تایپ S به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ مجهز شده که 355 اسب‌بخار قدرت و 480 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته به چرخ‌ها منتقل می­‌کند. با نگاهی به این ارقام به راحتی می­‌توان دریافت که با قدرتمندترین تایپ S ساخته شده در تاریخ برند آکورا روبرو هستیم. این خودرو همچنین نخستین محصول چهارچرخ محرک این شرکت بوده که به سیستم تقسیم گشتاور مجهز شده است.

آکورا TLX تایپ S مدل 2021

سایر تغییرات این خودرو نسبت به نسخه استاندارد TLX به سیستم تعلیق دوبل جناغی جلو و حالت رانندگی اسپرت پلاس محدود می­‌شود.

6 رنگ برای بدنه و سه رنگ برای تزئین فضای داخلی آکورا TLX تایپ S قابل انتخاب است که رنگ طلایی Tiger Eye Pearl برای بدنه و ارغوانی روشن Orchid برای روکش چرم فضای داخلی، منحصر به تایپ S خواهد بود.

آکورا TLX تایپ S مدل 2021

در کابین آکورا TLX تایپ S با انبوهی از امکانات رفاهی مواجه هستیم که تنظیم برقی 16 گانه صندلی­‌ها و سیستم صوتی پیشرفته با 17 بلندگو بخشی از این موارد خواهند بود.

آکورا به علاقمندان وعده کرده که در زمان نزدیک به آغاز فروش TLX تایپ S در ماه می، جزئیات بیشتری درباره مشخصات و قیمت این مدل را اعلام نماید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران