لندرور به توان بی‌نهایت

معرفی رنجرور SV اتوبیوگرافی نسخه آلتیمیت

13 فروردین 1400 18:10

شرکت لندرور ویرایش‌های Ultimate از شاسی‌بلند رنجرور سری Autobiography را معرفی کرد. این خودروها در دو تیپ LWB و Dynamic به دست مشتریان می‌رسد. محصولاتی که لندرور آن‌ها را در واحد سفارشی‌سازی SV توسعه داده است.

قیمت رنجرور SV اتوبیوگرافی آلتیمیت ادیشن از 254 هزار دلار آغاز می‌شود. آن‌طور که اعلام شده، تیپ داینامیک روی قابلیت‌های رانندگی تمرکز دارد. به همین دلیل است که سیستم تعلیق و فرمان‌پذیری آن نسبت به ویرایش استاندارد پیشرفتی محسوس را تجربه کرده است.

این رنجرور در قیاس با مدل قبلی 8 میلی‌متر ارتفاع کمتر دارد. از سوی دیگر دو پیشرانه اختصاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. مدل اول نسخه دوست‌داشتنی 8 سیلندر سوپرشارژ با 565 اسب‌بخار قدرت است. نمونه دیگر نیز ویرایش پلاگین هیبریدی‌ P400e است که قدرتی 404 اسب‌بخاری دارد.درمورد این مدل باید گفت که در حالت استفاده تمام برقی می‌توان تا 40 کیلومتر با آن پیمایش داشت.

رنجرور SV اتوبیوگرافی نسخه آلتیمیت مدل 2021

وجه تمایز نسخه آلتیمیت با سایر مدل‌های ساخته‌شده از سوی لندرور رنگ بدنه سبز، رنگ سقف مشکی و آینه‌ بغل‌های آن است. هم‌چنین المان‌های مسی رنگ روی لوگوی شرکت و گرافیت روی جلوپنجره نیز رنجرورهای جدید را متمایز می‌کند. تغییرات روی سپر، دریچه هوای جانبی و رینگ‌های 22 اینچی نیز را تنها روی این مدل می‌توان مشاهده کرد.

درباره تیپ LWB یا همان مدل طویل‌تر باید به فضای پای 1.2 متری عقب آن اشاره کرد. درب عقب برق، گرم‌کن و سردکن صندلی با ماساژور و زیرپایی و البته میز بار و یخچال ازجمله آپشن‌های منحصر‌به‌فرد این شاسی‌بلند خیره‌کننده هستند.

لندرور می‌گوید قیمت رنجرور SV اتوبیوگرافی آلتیمیت ادیشن از 254 هزار دلار آغاز می‌شود.

دیدگاه کاربران