• رنجرور SV سري کارمل

شکوه کورکننده یک شاسی‌بلند

رنجرور SV سری کارمل معرفی شد

31 مرداد 1401 12:07

اواخر سال گذشته بود که لندرور از مدل رنجرور SV رونمایی کرد. این یک شاسی‌بلند مجلل باشکوه بود. حالا شرکت آمده تا این محصول را با نسخه Carmel خاص‌تر کند. این شاسی‌بلند عرضه محدود دارای یک طراحی منحصربه‌فرد در داخل و بیرون است که باز هم آن را زبانزد کرده.

رنجرور SV سری کارمل صرفاً برای بازار آمریکای شمالی طراحی شده است و شرکت قصد دارد فقط 17 دستگاه از آن را تولید کند.لندرور این شاسی‌بلند را صرفاً برای بازار آمریکای شمالی طراحی کرده است. شرکت قصد دارد فقط 17 دستگاه از آن را تولید کند. گفته می‌شود برخلاف مدل‌های قبل که مشتریان حق انتخاب و طراحی رنگ بیرونی را داشتند، این محصول به صورت ویژه با رنگ برنزی عرضه می‌شود. رینگ‌های خیره‌کننده 23 اینچی آن موسوم به Diamond Tuned با رنگ خاکستری براق و ریزه‌کاری‌های برنزی تزئین شده است.

داخل کابین پوشش ویژه SV Signature روی چهار صندلی وجود دارد. صندلی‌های جلو به رنگ آبی Liberty و صندلی‌های عقب به رنگ قهوه‌ای Caraway هستند. پنل‌های سفارشی از سری SV و گلدوزی ویژه‌تریم Carmel نیز در این فضا دیده می‌شود. دسته‌ دنده سرامیکی سفید و براق یکی از زیباترین جلوه‌های بصری کابین این رنجرور است. سرنشینان عقب می‌توانند از یک میز برقی و یخچالی با ظروف شیشه‌ای دارتینگتون استفاده کنند.

رنجرور SV سری کارمل

به بحث مهم پیشرانه می‌رسیم که البته تغییری درون آن ایجاد نشده است؛ یعنی یک بلوک 4.4 لیتری هشت سیلندر V شکل دو توربو با 523 اسب‌بخار قدرت و 749 نیوتن‌متر گشتاور. بد نیست بدانید که قیمت پایه این محصول 345 هزار دلار است.

شرکت هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه رنجرور SV Carmel Edition 2023 اعلام نکرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران