قیمت پایه 141 هزار دلار

معرفی نسخه Ultimate از رنجرور اسپرت SVR

5 شهریور 1400 11:00

لندرور، نسخه Ultimate از رنجرور اسپرت SVR را معرفی کرده است، که تغییرات ظاهری‌ متعددی به خود دیده است.

قیمت 141,600 دلار برای نسخه Ultimate در نظر گرفته شده، که 26,100 دلار نسبت به SVR استاندارد گران‌تر است.سه رنگ دست‌ساز برای این شاسی‌بلند خاص در نظر گرفته شده است؛ مشکی Ligurian، خاکستری Marl و آبی Maya. هر کدام از رنگ‌ها، در کنار سقفی با رنگ مشکی Narvik قرار می‌گیرند و جلوه‌ای متضاد ایجاد می‌کنند.

بخش SVO شرکت لندرور، که مربوط به عملیات و اصلاحات ویژه است، ظاهر نسخه Ultimate از رنجرور را با جزئیاتی مانند حروف مشکی دور سفید نام رنجرور روی کاپوت و درب صندوق و جزئیات سفید رنگ روی گلگیرهای جلو، تکمیل می‌کند. قسمت‌هایی از بدنه مانند آینه‌های جانبی، جلوپنجره و ... نیز به رنگ مشکی Narvik درآمده‌اند.

نسخه Ultimate از رنجرور اسپرت SVR

این شاسی‌بلند مجلل دارای کاپوتی از جنس فییرکربن و البته هم‌رنگ بدنه است و روی رینگ‌های 22 اینچی پنج‌پره شکاف‌دار با کالیپرهای مشکی رنگ در پس آن‌‌ها، سوار است.

هنگام باز کردن درها، با یک نشان کرومی با نوشته‌ی حک‌ شده‌ SV Bespoke روی ستون B، رو‌به‌رو می‌شویم و یادآوری می‌کند که این یک رنجرور اسپرت معمولی نیست. پس از آن نیز رکاب‌های درخشان و شیفترهای فلزی مشکی به چشم می‌خورند. فضای داخلی با تریم Ebony و Cirrus تکمیل شده است. صندلی‌ها نیز با چرم وینزر (Windsor) پوشیده و با نشان SVR مزین شده‌اند.

مشخصات فنی رنجرور اسپرت SVR در نسخه Ultimate هیچ تغییری نکرده؛ بنابراین از یک پیشرانه 5 لیتری V8 سوپرشارژ نیرو می‌گیرد و می‌تواند 575 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. تنها 4.5 ثانیه زمان لازم است تا این شاسی‌بلند لوکس به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد و نهایت سرعت آن نیز به 283 کیلومتر برساعت محدود شده است.

نسخه Ultimate از رنجرور اسپرت SVR

141,600 دلار (به اضافه‌ی 1350 دلار برای تحویل و جابه‌جایی) برای رنجرور اسپرت Ultimate در نظر گرفته شده، که 26,100 دلار نسبت به SVR استاندارد و 11,600 دلار نسبت به SVR Carbon Edition (دارای مجموعه‌ی ارتقایی فیبرکربن) گران‌تر است.

تصاویر جاسوسی جدیدی نیز منتشر شده که نشان می‌دهند لندرور، تست‌های جاده‌ای نسل بعدی رنجرور اسپرت SVR را آغاز کرده است و احتمالاً با یک پیشرانه 4.4 لیتری V8 توئین‌توربوی گرفته شده از ب‌ام‌و، عرضه می‌شود. چنین تغییری می‌تواند باعث افزایش قدرت تولیدی آن شود، زیرا این پیشرانه در مدل‌های X5 M و X6 M Competition ب‌ام‌و، بیش از 600 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

دیدگاه کاربران