اسباب‌بازی جدید خانم سلبریتی

نسخه خاص کادیلاک اسکالید برای کیم کارداشیان

14 فروردین 1400 15:52

حواشی جنجالی مربوط به کیم کارداشیان تمامی ندارد. اما اکنون شاهد نمایش وجه خودرویی این عضو خانواده کارداشیان‌ها هستیم. خرید جدید این سلبریتی ثروتمند یک دستگاه کادیلاک اسکالید پلاتینیوم ESV خاص است.

با کاهش معنادار سیستم تعلیق حضور رینگ‌های 26 اینچی آن حالا دیدنی‌تر هم شده است.این شاسی‌بلندغول‌آسای به صورت سفارش با رنگ ویژه نقره‌ای موسوم به KK (اول اسم و فامیل کیم کارداشیان) تولید شده است. ریزه‌کاری‌های مشکی‌رنگ دور توری جلوپنجره، زیر سپرها و رکاب‌ها هماهنگی جالب با لبه مشکی تایرهای آن پیدا کرده است. شیشه‌های دودی اسکالید نیز جلوه‌ای باابهت به آن بخشیده است. استفاده از لوگوی تک رنگ کادیلاک روی جلوپنجره خاص بودن بیش از حد این خودرو را به رخ کشیده است.

با کاهش معنادار سیستم تعلیق حضور رینگ‌های 26 اینچی آن حالا دیدنی‌تر هم شده است. اما این فقط سایز رینگ نیست که نسبت به نمونه استاندارد بزرگ‌تر شده است. درواقع شکل چرخ‌های جدید نیز بی‌اندازه منحصربه‌فرد هستند. رینگ‌های استیل براق با صفحه‌ای گسترده در میان آن، توانسته تکمیل‌کننده رنگ نقره‌ای روی بدنه خودرو باشد.

کادیلاک اسکالید کیم کارداشیان

باید اعتراف کرد که تغییرات اعمال شده روی این کادیلاک اسکالید به قدری ظریف و دقیق است که گویا این به‌روزرسانی از سوی کادیلاک لحاظ شده است.

کیم کارداشیان با چهار فرزند قد و نیم‌قد به راحتی می‌تواند از فضای گسترده اسکالید طویل بهره ببرد. گفته می‌شود داخل کابین این خودرو یک نمایشگر 38 اینچی OLED تعبیه شده است. از سوی دیگر برای سرنشینان عقب نیز نمایشگرهای 12.6 اینچی در نظر گرفته شده است. در این ویرایش ویژه می‌توان سیستم صوتی 36 بانده با 3 آمپلی‌فایر را انتخاب کرد.

کادیلاک اسکالید کیم کارداشیان

کادیلاک اسکالید فوق با دو پیشرانه انتخابی عرضه می‌شود. نسخه اول 6.2 لیتری هشت سیلندر Vشکل با 420 اسب‌بخار قدرت است. گزینه دیگر نیز 3 لیتری دیزلی با آرایش شش سیلندر خطی است که 277 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. هر دو مدل با جعبه‌‌دنده 10 سرعته و سیستم انتقال قدرت 4WD به دست مشریان می‌رسد.

دیدگاه کاربران