پاسخ 400 هزار دلاری به عطش علاقمندان آفرود

معرفی نسخه شش چرخ از فورد برانکو

23 فروردین 1400 11:56

اگر جزء علاقمندان فورد برانکو هستید، ولی در عین حال احساس می­‌کنید این خودرو با وجود تمام ویژگی­‌های قابل احترام خود بازهم قادر به برآورده ساختن توقعات شما نیست، بهتر است نگاهی به محصول جدید شرکت مکسلایدر (Maxlider Brothers Customs) بیاندازید چراکه این شرکت از برنامه خود برای ساخت نسخه 6 چرخ از فورد برانکو پرده‌­برداری کرده است.

قرار است این خودروی استثنایی در سال 2022 و با قیمت 399 هزار دلار به دست مشتریان برسد.هرچند شرکت فورد به صورت رسمی اقدام به ساخت هزاران مورد لوازم جانبی برای برانکو نموده ولی نصب یک محور اضافی در انتهای بدنه این خودرو چیزی نیست که فورد فعلاً در اندیشه انجام آن باشد. به همین دلیل می‌­توان به جرات اعلام کرد که در صورت ساخت برانکو 6x6، این مدل هیجان­‌انگیزترین نسخه ارائه شده از این شاسی‌­بلند آمریکایی خواهد بود. باید خاطرنشان کنیم که قرار است این خودروی استثنایی در سال 2022 و با قیمت 399 هزار دلار به دست مشتریان برسد.

اضافه نمودن یک محور دیگر به انتهای بدنه برانکو نه تنها باعث رسیدن تعداد چرخ‌ها به عدد شش شده بلکه فضای بار بیشتری هم برای این مدل فراهم کرده که با مرسدس G کلاس 6x6 قابل مقایسه است.

با توجه به وزن اضافی ناشی از نصب محور جدید، می­‌توان انتظار داشت که پیشرانه فورد برانکو 6x6 تقویت شود. البته فعلاً از مشخصات این خودروی سفارشی بی‌اطلاعیم و تنها تعدادی تصویر کامپیوتری در اختیار داریم که برانکو شش چرخ را در زوایای مختلف نشان می‌­دهند.

از آنجایی که با یک خودروی تولید محدود روبرو هستیم، احتمال دارد برخی علاقمندان از همین حالا برای رزرو یک دستگاه از فورد برانکو 6x6 اقدام به ثبت سفارش کنند.

شرکت مکسلایدر که در ایالت ایلینویز آمریکا فعالیت می­‌کند، از سال‌ها پیش به امر بازسازی فورد برانکو کلاسیک و پیکاپ­‌های سری F فورد اشتغال داشته است. متخصصان این شرکت اخیراً اقدام به ارائه کیت بدنه برای محصولات مدرن فورد مثل رنجر، F150 و نسل جدید برانکو هم نموده­‌اند.

دیدگاه کاربران