مجهز به پیشرانه 12 سیلندر 650 اسب‌بخاری

معرفی بنتلی کانتیننتال GT Speed روباز

25 فروردین 1400 14:12

تنها چند هفته پس از معرفی بنتلی کانتیننتال GT Speed کوپه، اکنون نسخه روباز این خودرو هم معرفی شده تا سلیقه افرادی که خواهان لذت بردن از هوای آزاد در حین رانندگی با خودرویی قدرتمند هستند را اقناع کند.

باز و بسته شدن سقف تنها در 19 ثانیه انجام خواهد شد.همچون مدل کوپه، کانتیننتال GT Speed روباز هم به پیشرانه 6 لیتری توئین توربوشارژ 12 سیلندر مجهز شده که 650 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته دوکلاچه اتوماتیک و سامانه چهارچرخ محرک به تمام چرخ‌ها منتقل می­‌کند.

شتاب صفر تا 100 کیلومتر برساعت و حداکثر سرعت این بنتلی روباز به ترتیب 3.6 ثانیه و 335 کیلومتر برساعت رقم خورده، که تنها در زمینه شتاب اولیه، 0.1 ثانیه کندتر از همتای سقف فلزی خود است.

فرمان‌پذیری چهار چرخ، دیفرانسیل الکترونیکی عقب و سیستم تعلیق فعال با کمک‌فنرهای تطبیق‌­پذیر، مجموعه­‌ای را تشکیل داده که خاطر راننده کانتیننتال GT Speed روباز را از پایداری در پیچ‌ها آسوده می­‌سازد. برای افزایش اطمینان از نیروی لازم برای توقف این خودرو، امکان سفارش ترمزهای کربن سرامیک هم فراهم شده است.

بنتلی کانتیننتال GT Speed کانورتیبل

جلوپنجره تیره، رکاب جانبی متفاوت و رینگ‌های 22 اینچی قابل سفارش در رنگ‌های خاکستری، نقره‌­ای روشن و مشکی براق، مهمترین تفاوت‌­های ظاهری بنتلی کانتیننتال GT Speed نسبت به سایر نسخه­‌های این خودرو را تشکیل می­‌دهد.

سقف پارچه‌­ای این خودروی روباز در 7 رنگ شامل مشکی، آبی و خاکستری و پوشش داخلی آن هم در 8 رنگ مختلف همچون قرمز و ماگنولیا قابل سفارش است، ضمن ­این‌که فرآیند باز و بسته شدن آن در تنها 19 ثانیه اتفاق می­‌افتد.

بنتلی کانتیننتال GT Speed کانورتیبل

در فضای داخلی هم با روکش چرم و آلکانترا روبرو هستیم که در 15 رنگ اصلی و 11 رنگ فرعی قابل سفارش خواهد بود. فرمان خودرو نیز با جیر مصنوعی روکش شده است.

تریم مشکی پیانو، چوب گردو قهوه­‌ای و اوکالیپتوس تیره برای داخل کابین قابل سفارش است درحالی‌که با پرداخت مبلغ بیشتر، می­‌توان انواع دیگر چوب و حتی قطعات آلومینیومی برای کنسول میانی را هم سفارش داد.

بنتلی اعلام کرده سیستم جریان هوای گرم که از پشت­ سری‌ها خارج می‌شود، نسبت به نمونه نصب شده در مدل قبلی این خودرو گرمای بیشتر و صدای کمتری تولید می­‌کند.

دیدگاه کاربران