نسخه‌ای خاص با الهام از دریا و قایق‌ها

معرفی بنتلی کانتیننتال GTC مولینر Riviera

8 آبان 1401 12:01

بنتلی، کالکشن جدید مولینر Riviera را برای مدل کانتیننتال GT کانورتیبل، معرفی و عرضه کرده است. این سری ویژه برای جشن گرفتن فرهنگ قایقرانی در خط ساحلی فرانسه ساخته شده و ویژگی‌های داخلی و خارجی منحصربه‌فردی دارد. این نسخه تنها در موناکو، خانه قایق‌ها، عرضه می‌شود.

این نسخه تنها در موناکو، خانه قایق‌ها، عرضه می‌شود.کانتیننتال GT کانورتیبل در سه رنگ بدنه عرضه می‌شود، که همگی به دریای مدیترانه مربوط هستند. رنگ‌ها شامل آبی Aegean، آکوآمارین (آبی روشن مایل به سبز) و آبی Caribbean، می‌شوند. یک کیت بدنه کربنی و اسپویلر نیز وجود دارد.

کابین خودرو از آلکانتارا تشکیل شده و لوگو یدریانوردی به صورت برجسته روی پشت‌سری صندلی‌ها حک شده است. نشان‌های تریم Riviera نیز دوخته شده است‌.

مولینر، سه سطح سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد که با بنتلی Configurator آغاز می‌شود. در این سطح خودروها به صورت آنلاین در دسترس هستند. سطح بعدی مولینر Bespoke است که تنها از طریق فروشندگان موجود است؛ مانند کالکشن Riviera. سطح سوم، مولینر Coachbuilt است که برای محصولات تک و ویژه، مانند بنتلی بتور، وجود دارد.

مدیر منطقه‌ای بنتلی اروپا، Balazs Rooz، گفت که بنتلی با کالکشن Riviera به تقاضای بالای مشتریان برای شخصی‌سازی پاسخ داده است.

بنتلی طی سال‌های اخیر، توجه و تاکید ویژه‌ای روی نام تجاری مولینر داشته است. از سال 2020، تقاضا برای رنگ‌های بدنه‌ای مولینر، دو برابر شده است؛ در حالی که کارمزدهای شخصی سه برابر شده‌اند. این شرکت در چند ماه اخیر مشکل کمبود مدل‌های ویژه نداشته است‌.

فروش این شرکت نیز قوی بوده است و یک رکورد را در سال 2021 ثبت کرد. تعداد 14,695 دستگاه فروخته شد که نسبت به سال 2020، 31 درصد رشد داشته است. مدل بنتایگا 40 درصد کل فروش بنتلی را تشکیل می‌دهد. کانتیننتال GT حدود 33 درصد افزایش داشته است و 40 درصد مشتریان GTC را انتخاب کرده‌اند. آمریکا پرفروش‌ترین بازار بنتلی بوده است و با اختلاف چند صد دستگاه، از بازار چین پیشی گرفت.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران