فیس‌لیفت برای سدان کره‌ای

معرفی کیا سراتو (K3) مدل 2022

25 فروردین 1400 21:33

در جهانی که خودروهای شاسی­‌بلند و کراس‌­اور در صدر اخبار قرار دارند، کمتر توجهی به سدان­‌های میان­-سایز می­‌شود، اما اکنون شاهد معرفی نسخه فیس‌لیفت شده از کیا سراتو در کره‌­جنوبی هستیم، خودرویی که در وطن خود با نام K3 و در بازار آمریکا با نام فورته مشهور است.

شرکت کیا فعلاً به انتشار تنها سه تصویر از این خودرو بسنده کرده ولی قرار است.تغییر طراحی چراغ‌های جلو و دیلایت­‌های LED که از سه خط منقطع تشکیل شده‌­اند، واضح‌ترین تغییرات نمای جلوی کیا سراتو مدل 2022 هستند. جلوپنجره عریض که به چراغ‌ها متصل شده، لوگوی جدید کیا، طرح متفاوت ورودی­‌های هوا روی سپر با حاشیه مشکی براق و نوار LED مورب، دیگر تغییرات مهم در نمای جلوی این خودرو هستند.

از آنجا که با یک نمونه فیس‌لیفت روبرو هستیم، در نمای جانبی تغییری اتفاق نیفتاده اما در بخش عقب بدنه می‌­توان گرافیک جدید چراغ‌ها و خروجی‌های تزئینی جریان هوا را مشاهده کرد که البته کارآیی نداشته و نصب آن‌ها چندان الزامی به نظر نمی‌­رسد.

تحولات فضای کابین هم به ابعاد بزرگتر نمایشگر، نصب لوگوی جدید کیا روی فرمان و روکش‌های جدید محدود شده است.

کابین کیا سراتو مدل 2022

می­‌توان انتظار داشت که نسخه هاچ‌بک از کیا سراتو هم به زودی معرفی شود، که البته برخلاف کره‌­جنوبی و کانادا، این مدل در ایالات متحده عرضه نمی­‌شود. کیا سراو در بازار اروپا نیز حضور ندارد چراکه شرکت سازنده، مدل سید را در دو نسخه عادی و اسپرتس‌­واگن در قاره سبز به فروش می­‌رساند.

شرکت کیا فعلاً به انتشار تنها سه تصویر از این خودرو بسنده کرده ولی قرار است در تاریخ 20 آوریل شاهد رونمایی رسمی از این سدان و انتشار مشخصات دقیق‌­تر باشیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران