• کيا سراتو جي تي لاين کوشا خودرو

اعلام قیمت نهایی و آغاز شماره‌گذاری

بررسی کیا سراتو جی تی لاین 2023 کوشا خودرو

20 خرداد 1403 17:00

قیمت کیا سراتو GT وارداتی در ایران

خرداد 1403: همزمان با اولین عرضه کیا سراتو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در تاریخ 1402/12/09، شرکت کوشا خودرو نیز ارزش گمرکی این خودرو را حدود 2.1 میلیارد تومان اعلام کرد. اما از تاریخ 1403/03/20 و همزمان با شروع شماره‌گذاری این محصول، شرکت کوشا خودرو نیز قیمت نهایی سراتو GT لاین را مطابق جدول زیر، به خریداران اعلام کرده است:

قیمت گذاری کیا سراتو GT وارداتی
مدل موتور 2.0 لیتر
قیمت گمرکی 2,122,600,000
قیمت نهایی 2,750,000,000

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

سراتو 2000 به زودی در سامانه عرضه می‌شود

بهمن 1402: شرکت کوشا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران، به زودی کیا سراتو ۲۰۰۰ را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز خواهد کرد. پیش بینی می شود که این عرضه از تاریخ ۲۵ بهمن ماه انجام شود. احتمالا خودرو وارداتی کیا با قیمت علی الحساب در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد.

خودرو کیا سراتو ۲۰۰۰ یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان ۱۹۵ اسب بخار دارد و از جمله امکانات رفاهی مهم این خودرو می‌توان به سانروف، سنسور نور، رینگ ۱۷ اینچی، دوربین دید عقب، کروز کنترل و فرمان برقی و ... اشاره کرد.

رونمایی کیا سراتو جدید در نمایشگاه تهران

بهمن 1402: شرکت کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران 1402 حضور یافته تا محصولات وارداتی خود را در معرض دید عموم قرار دهد. خریداران می‌توانند قبل از ثبت نام، از این محصولات دیدن نمایند. سراتو وارداتی با موتور 2 لیتری نیز برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد.

تغییرات کیا سراتو در مدل 2023

یکی از معدود خودروهای سدان که از تب فراگیر شاسی‌­بلندها جان سالم به در برده و قرار است با مدل جدید وارد بازار شود، کیا K3 یا همان کیا فورته است، خودرویی که در بسیاری از کشورهای جهان نیز با نام سراتو عرضه می­شود.

در کنار تغییر طراحی جلوپنجره که در مدل‌های جدید اعمال شده، برخی موارد دیگر همچون سپر جلو، چیدمان سه­ نقطه‌­ای LED در مه‌­شکن­‌های جلو (در تریم GT) و طرح جدید رینگ‌های 17 اینچی، چهره کیا سراتو 2023 را تکمیل کرده است.

مشخصات فنی کیا سراتو 2023

کیا سراتو 2023 در بخش فنی دچار هیچ تغییری نشده و همچنان با پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی عرضه می­‌شود. پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی که روی تریم‌ GT-Line نصب شده، 150 اسب­‌بخار قدرت و 196 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند. این پیشرانه، که موفق شده استاندارد آلایندگی SULEV30 را دریافت کند، به یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل است.

امکانات رفاهی کیا سراتو 2023

طبق کاتالوگ رسمی که شرکت کوشا خودرو منتشر کرده، کیا سراتو وارداتی در بازار کشورمان با مشخصات و امکانات زیر عرضه می‌شود:

. کروز کنترل اتوماتیک
. پدال شیفتر
. تهویه دستی
. حالت‌های مختلف رانندگی
. شیشه‌های دودی جانبی
. ترمز ضد قفل
. نظارت بر فشار باد تایر
. سنسور جلو و عقب
. پایداری الکترونیکی
. نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر
. دوربین عقب
. استارت دکمه‌ای
. اپل کار پلی و اندروید اتو
. نمایشگر 8 اینچی
. اسپویلر عقب
 سانروف برقی
. و ... 


فروش کیا سراتو وارداتی

آخرین اخبار شرکت کوشا خودرو، شامل شرایط فروش کیا سراتو، پیش فروش کیا سراتو در ایران و نحوه ثبت نام کیا سراتو را در مقاله شرایط فروش کوشا خودرو مشاهده کنید.

دیدگاه کاربران