ظاهر جدید، باطن بدون تغییر

معرفی مینی JCW مدل 2022

26 فروردین 1400 09:00

در ابتدای سال جاری، مینی از محصولات جدید خود با مدل 2022 رونمایی کرد. در همان زمان مشخصات نسخه JCW (John Cooper Works) به صورت کامل اعلام شد ولی اکنون شاهد انتشار جزئیات بیشتری درباره این مدل هستیم.

در زیر کاپوت مینی JCW مدل 2022 با تغییر خاصی مواجه نیستیم چراکه همچنان پیشرانه 2 لیتری توئین توربو با 231 اسب‌بخار قدرت در این بخش حضور دارد.چراغ‌های دایره­‌ای شکل جلو با حاشیه LED و جلوپنجره شش ضلعی که به عنوان هویت مینی در سال‌های اخیر شناخته شده، در این مدل هم قابل مشاهده است با این تفاوت که ورودی­‌های بزرگتر جریان هوا در سپر جلو، باعث افزایش خشونت چهره مینی JCW مدل 2022 شده است. البته این قطعات از جنبه کاربردی هم قابل توجه هستند چراکه به صورت همزمان باعث کاهش دمای پیشرانه و ترمزها خواهند شد.

اما در فضای کابین با تغییراتی اساسی مواجه هستیم زیرا نرم‌­افزار سیستم اطلاعات سرگرمی بروزرسانی شده و از گرافیک زیباتری بهر‌­ه‌مند شده است. موارد جدید در محیط کاربری این نرم­‌افزار و امکان انتخاب چند رنگ جدید در نورپردازی داخلی، جزء سایر موارد قابل ذکر است.

در زیر کاپوت مینی JCW مدل 2022 با تغییر خاصی مواجه نیستیم چراکه همچنان پیشرانه 2 لیتری توئین توربو با 231 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور در این بخش حضور دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت مینی JCW با جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک، به ترتیب برابر با 6.3 و 6.1 ثانیه خواهد بود.

معرفی مینی JCW برقی

مینی JCW جدید را می‌­توان با سیستم تعلیق تطبیق‌­پذیر نیز سفارش داد که به لطف حسگرهای متصل به هریک از کمک‌­فنرها، فشار وارد شده به هریک را تشخیص می­‌دهد. بنابر اظهار مینی، این سامانه قادر است بین سواری اسپرت و راحتی تعادل برقرار کند. این سیستم به عنوان بخشی از تریم جان کوپر ورکز، با مواردی شامل سطوح مشکی پیانو و پوشش چرمی جدید همراه می­‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران