معجون دلربایی از جگوار

پکیج ویژه R-Dynamic برای F-Type

27 فروردین 1400 19:30

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، جگوار F-Type  نسخه R-Dynamic با پکیج بلک در بهترین زمان ممکن رونمایی شد. این یک ترکیب انحصاری در بین محصولات جگوار به حساب می‌آید. قیمت پایه جگوار F-Type سری R-Dynamic بلک چیزی حدود 88 هزار دلار است.

قیمت پایه جگوار F-Type سری R-Dynamic بلک چیزی حدود 88 هزار دلار است. شرکت می‌گوید رنگ‌بندی این F-Type جدید، گزینه خاص برای مشتریان انگلیسی خواهد بود. یکی از ویژگی‌های چشم‌نواز مدل جدید رینگ‌های 5 پره دوبل با رنگ مشکی هستند که در کنار رنگ‌های جدید بدنه یعنی مشکی سناتوری، قرمز Firenze و خاکستری Eiger نمایی بسیار دیدنی را پدید آورده است.

داخل کابین این نسخه خاص از جگوار F-Type هم مثل همیشه پوششی از چرم باکیفیت با تریم آلومینیوم خودنمایی می‌کند. این رنگ‌بندی و تریم‌ها قابل اجرا روی دو تیپ کوپه و روباز جگوار فوق است.

جگوار F-Type پکیج ویژه R-Dynamic

برای قسمت قوای محرکه نیز دو گزینه در دسترس است. یکی نسخه 2 لیتری توربوشارژ با 296 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور و دیگری نسخه کلاسیک 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل سوپرشارژ با 444 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور.

جگوار F-Type پکیج ویژه R-Dynamic

شتاب صفر تا صد مدل سبک‌تر 5.5 ثانیه و شتاب صفر تا صد مدل نهایی 4.4 ثانیه ثبت شده است. این در حالی که که نسخه توربوشارژ سرعت نهایی 250 کیلومتر برساعتی و مدل سوپرشارژ سرعت نهایی 285 کیلومتر برساعتی دارد.

جگوار F-Type پروژه‌ای جنجالی بود که بعد از حدود 40 سال به‌عنوان جانشین کوپه رویای R-Type معرفی شد. در حال حاضر قوی‌ترین نسخه این خودرو مدل SVR است که با همان پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل و همان مکانیزم سوپرشارژ می‌تواند 567 اسب‌بخار قدرت تولید کند.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران