سبقت آپریلیا SXR 160 از رقبا

معرفی اسکوتر برتر سال 2021 در هند

28 فروردین 1400 16:48

کشور هندوستان با جمعیت 1.3 میلیارد نفر، یکی از بزرگ­ترین بازارها برای خرید و فروش وسایل نقلیه دوچرخ بشمار می‌­آید. به همین دلیل، بسیاری از شرکت‌های اروپایی در این کشور اقدام به افتتاح تاسیسات تولید موتورسیکلت نموده‌­اند تا علاوه بر تامین بازار هند، محصولات خود را به سایر کشورهای آسیایی نیز صادر کنند.

آپریلیا SXR 160 به لطف طراحی زیبا، عملکرد فنی خوب، راحتی سواری و البته کیفیت بالای ساخت این عنوان را کسب کرده است.یکی از این موتورسیکلت‌ها آپریلیا SXR 160 است، محصولی از Piaggio Group که در رده اسکوترهای پرمیوم بازار هند حضور پیدا کرده است. آپریلیا SXR 160 به لطف طراحی زیبا، عملکرد فنی خوب، راحتی سواری و البته کیفیت بالای ساخت، اکنون توانسته عنوان اسکوتر برتر سال 2021 در بازار هند را از نشریه اتوکار دریافت کند.

امکاناتی همچون چراغ‌های LED، نمایشگر دیجیتال و ترمز ABS ، آپریلیا SXR 160 را در رده مدل‌های پرمیوم قرار داده است. نیروی محرکه این اسکوتر از پیشرانه تک سیلندر 160 سی‌­سی مجهز به فناوری 3V Tech FI تامین شده که با استاندارد آلایندگی BS6 سازگاری دارد.

آقای Diego Graffi مدیرعامل شرکت پیاجو در هند، با اشاره به سابقه کوتاه عرضه آپریلیا SXR 160 در هندوستان از ابتدای سال جاری میلادی، از استقبال مشتریان و کسب عنوان اسکوتر برتر توسط این مدل ابراز خوشنودی کرده است.

البته آپریلیا SXR 160 تنها از سوی اتوکار تمجید نشده بلکه در نمایشگاه Auto Expo 2020 نیز به عنوان بهترین وسیله نقلیه دوچرخ دست یافته و از سوی تاپ گیر هندوستان نیز به عنوان اسکوتر برتر 2021 شناخته شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران