ترکیبی از برانکو و G کلاس

معرفی سایبر تانک 300

29 فروردین 1400 12:55

برند WEY به عنوان زیرمجموعه شرکت گریت‌­وال، از مدتی پیش شاسی‌­بلندی به نام تانک 300 را به فروش می­رساند. فروش ماهانه این خودرو که از توانایی مناسبی برای حرکت در مسیرهای آفرود برخوردار است، در حدود شش هزار دستگاه برآورد می­‌شود.

ظاهر سایبر تانک 300 به مرسدس‌بنز G کلاس و فورد برانکو شبیه است.براساس گزارش اتوموتیو نیوز، گریت وال درنظر دارد تانک را به یک برند مستقل تبدیل کند. به هرحال، اکنون قرار شده نسخه تغییر یافته از این مدل با نام سایبر تانک 300 در نمایشگاه شانگهای 2021 معرفی شود.

درحالی‌که طرح ظاهری تانک 300 در حالت استاندارد چیزی بین فورد برانکو و جیپ رانگلر به نظر می­‌رسد، سایبر تانک 300 کمی به مرسدس‌بنز G کلاس هم شباهت پیدا کرده است.

نوار LED روی جلوپنجره و چراغ‌های LED جلو، طرح جدید سپرهای جلو و عقب، چراغ‌های مه­‌شکن Y شکل، باله سقفی عقب، چراغ‌های روی لبه سقف، رینگ‌های جدید با تایرهای اسپرت میشلین، ورودی هوا روی کاپوت، نوارهای نئون در چراغ‌های عقب، تغییرات ظاهری سایبر تانک 300 نسبت به مدل استاندارد است.

شاسی‌بلند چینی گریت‌وال سایبر تانک 300

با ورود به کابین سایبر تانک 300 با روکش سفید اکثر بخش‌ها و انبوهی از قطعات کروم روبرو می­‌شویم که حال و هوایی خاص به فضای داخلی این کراس‌­اور چینی بخشیده است. روکش جیر برای پوشش داخلی سقف و نشان تانک روی فرمان از دیگر موارد قابل ذکر است. هرچند طراحی کابین این خودرو تاحدی به محصولات برابوس شباهت یافته ولی در عین حال ممکن است موردپسند برخی افراد نباشد.

قوای محرکه سایبر تانک 300 از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ تامین خواهد شد که 224 اسب‌بخار قدرت و 387 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌­کند. احتمال دارد که در آینده نزدیک شاهد نصب پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر و جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک روی آن باشیم که باعث افزایش توانایی­‌های این خودرو خواهد شد.

شاسی‌بلند چینی گریت‌وال سایبر تانک 300

نسخه استاندارد تانک 300 با قیمت پایه در حدود 27 هزار دلار به فروش می‌رسد ولی از آنجایی که تولید سایبر تانک 300 هنوز قطعی نشده، نمی­‌توان درباره قیمت آن اظهار نظر کرد.

دیدگاه کاربران