جنگ جیپ و فورد علنی شد

معرفی جیپ رانگلر مدل 2021

21 تیر 1399 13:07

فورد با معرفی نسل جدید برانکو موجی از محبوبیت دوباره را برای خود به ارمغان آورد. حالا جدی‌‌ترین رقیب این خودرو یعنی جیپ رانگلر با مدل 2021 قصد دارد به تاج و تخت هم‌وطن خود حمله کند.

در جیپ رانگلر 2021 شاهد تغییرات ظاهری و برخی از تجهیزات فناورانه هستیم.پیش‌تر جیپ در ویرایش جدید شاسی‌بلند آفرود رانگلر بهترین کاری که از دستش برمی‌آمد را عیان کرده بود. این یعنی در مدل جدید تنها شاهد تغییرات ظاهری و برخی از تجهیزات فناورانه هستیم. تغییراتی که با هدف تاثیرگذاری بر سلیقه مشتریان اعمال شده است.

یکی از برگ‌های برنده این خودرو سیستمی موسوم به Selec-Trac است؛ سیستمی ابداعی جیپ برای بهینه‌سازی ساختار مرسوم انتقال قدرت چهار چرخ محرک. سلک-ترک را روی ویرایش تمام آفرود Sahara خواهیم دید. کارایی این سیستم به صورت خلاصه تغییر مکانیزم انتقال قدرت از یک دیفرانسیل به دو دیفرانسیل البته به صورت خودکار و با توجه به شرایط جاده‌ای و پیمایش است.

علاوه‌براین ساختار کمکی موسوم به Rock-Trac را روی نسخه Rubicon خواهیم دید. این فناوری کنترل هوشمند پیمایش را با اعمال محدودیت روی جعبه‌‌دنده فراهم می‌کند. گفته می‌شود سیستم آفرود پلاس نیز از مدل گلادیاتور به ویرایش رانگلر روبیکان قرض داده خواهد شد.

جیپ رانگلر مدل 2021

رانگلر جدید مجهز به دوربین جلو است که پیش‌تر روی گلادیاتور روبیکان تجربه شده بود. داخل کابین تجهیزات مربوط به هشدار میزان باد تایر به یک نمایشگر جدید 7 اینچی متصل شده است. این سیستم اطلاعات و سرگرمی در حالی که قبل از این به صورت آپشن روی مدل‌های Sport S نصب می‌شد اکنون روی رانگلر 2021 به صورت استاندارد حاضر است.

سیستم تهویه مطبوع خودکار با فیلتر جدید، رابط کاربری اپل کارپلی، اندروید اتو، رهیاب ماهواره‌ای، نمایشگر پشن فرمان دیجیتالی، رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM با اکانت یک ساله و البته سیستم صوتی با پورت USB از جمله آپشن‌های مدل جدید هستند.

کابین جیپ رانگلر مدل 2021

دست آخر جیپ می‌گوید که برای سری جدید از رنگ‌بندی متنوع‌تری استفاده خواهد کرد. شاید جالب باشد بدانید که این تغییرات هنوز مورد تایید جیپ نیست. البته شرکت آن را هم تکذیب نکرده است.

دیدگاه کاربران