تلفیقی از کراس‌اور و مینی ون

معرفی هوندا N7X کانسپت

19 اردیبهشت 1400 23:44

همچون بسیاری از شرکت‌های خودروسازی دیگر، هوندا هم به فکر ساخت خودرویی افتاده که ویژگی­‌های مدل‌های کراس‌­اور و مینی‌­ون (MPV) را به صورت توامان دارا باشد.

شرکت هوندا، کانسپت N7X را واجد راحتی و فضای جادار خودروهای مینی­‌ون و زیبایی و قابلیت­‌های کاربردی انواع شاسی­‌بلند دانسته.نتیجه این تفکر به ساخت کانسپت N7X منجر شده، یک خودروی 7 نفره و متناسب با سلیقه خریداران در بازار آسیا-اقیانوسیه که در جریان یک رویداد اختصاصی در پایتخت اندونزی معرفی شد.

اتفاقی که برای نسل جدید هوندا HR-V روی داد برای N7X هم تکرار شده، بدین معنی که خودروساز ژاپنی این مدل را به عنوان یک کانسپت معرفی کرده ولی حقیقت این است که N7X فاصله زیادی تا خط تولید ندارد. براساس گزارش AutonetMagz قرار است معرفی نهایی و رسمی این خودرو در ماه آگوست سال جاری برگزار شود.

شرکت هوندا کانسپت N7X را واجد راحتی و فضای جادار خودروهای مینی­‌ون و زیبایی و قابلیت­‌های کاربردی انواع شاسی­‌بلند دانسته ضمن این‌که بر کیفیت بالای مواد استفاده شده در فضای کابین هم تاکید نموده است.

هوندا N7X کانسپت

خطوط مستقیم و کشیده بدنه، جلوپنجره ایستاده، قطعات پلاستیکی روی هلالی چرخ‌ها و فرم عمودی انتهای بدنه، شباهت این مدل به شاسی­‌بلندها را کاملاً تایید می­‌کند.

درباره مشخصات فنی هوندا N7X که می‌­توان آن را به نوعی جانشین مدل BR-V دانست، هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست، اما به یاد داریم که هوندا مدل BR-V را به همراه پیشرانه­‌های 4 سیلندر 1.5 لیتری بنزین­‌سوز و دیزل با قدرت به ترتیب 118 و 99 اسب­‌بخار و جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا خودکار CVT به مشتریان عرضه می­‌کرد.

قرار است نمونه نمایشی هوندا N7X تا روز ششم ژوئن سال جاری در Senayan Park Mall در شهر جاکارتا در معرض دید همگان قرار بگیرد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران