پوشش مسابقه¬ای برای سدان چینی

معرفی نسخه Xpower از ام‌جی 6

25 اردیبهشت 1400 16:00

سال گذشته شاهد عرضه ام‌جی 6 دیجیتال ادیشن بودیم. اکنون شرکت سازنده تصمیم گرفته باز هم به ویژگی‌های اسپرت آن بیافزاید و نسخه‌ای جدید را با نام XPower به علاقمندان عرضه کند.

ام‌جی این خودرو را نخستین محصول تیونینگ شده توسط شرکت، عنوان کرده است.تصاویر رسمی ام‌جی 6 Xpower که به عنوان نخستین محصول تیونینگ شده توسط این شرکت معرفی شده، روی Weibo انتشار یافت که یکی از پرطرفدارترین شبکه­‌های اجتماعی در کشور چین بشمار می­‌آید.

با نگاهی به تصاویر می­‌توان تغییرات بدنه همچون طرح خشن نمای جلو به همراه ورودی­‌های بزرگ هوا، جلوپنجره با میله‌­های عمودی، گلگیرهای برآمده، چهار خروجی اگزوز اسپرت، رکاب­‌های جانبی و البته باله بزرگ عقب را مشاهده کرد. علاوه‌براین‌ها باید به جزئیات مشکی بدنه همچون کاپوت و کالیپر ترمزهای سبز رنگ نیز اشاره کرد که همنشینی جالبی میان آن‌ها با رنگ بدنه پدید آمده است.

نسخه Xpower ام‌جی 6

ام‌جی فضای داخلی این خودرو را نیز فراموش نکرده چراکه در همان نگاه اول می‌توان مواردی شامل صندلی­‌های اسپرت با نشان XPower روی آنها و کمربندهای ایمنی­ سبز رنگ، فرمان D کات با روکش چرم و میکروفایبر، دوخت سبز رنگ پوشش‌ها و نشا نLimited Edition روی پوشش داخلی درها را مشاهده کرد که حال و هوایی اسپرت به کابین ام‌جی 6 هدیه کرده است.

درباره مشخصات فنی این خودرو فعلاً اطلاعی در دسترس نیست اما ام‌جی از 6 Xpower به عنوان یک «هیولا» یاد کرده که البته به نظر می­‌رسد کمی با اغراق همراه باشد.

نسخه Xpower ام‌جی 6

درحالی‌که پرسش‌های زیادی درباره این خودروی تولید-محدود همچنان بی­‌پاسخ باقیمانده، ام‌جی به علاقمندان وعده داده که به زودی آن‌ها را در جریان اطلاعات کامل درباره Xpower قرار دهد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران