ارتقای شاسی‌بلندی لوکس انگلیسی

تیونینگ بنتلی بنتایگا فیس‌لیفت توسط منصوری

26 اردیبهشت 1400 11:08

در میان دریای وسیع شرکت‌های فعال در عرصه تیونینگ خودروها، منصوری توانسته جایگاهی به نسبت متفاوت برای خود دست و پا کند. استفاده از ترکیب رنگ‌های درخشان، ساخت کیت بدنه­‌های تاحدی عجیب با کمک فیبرکربن و البته طراحی متفاوت فضای داخلی، عواملی است که همواره خودروهای دست‌پرورده این تیونر آلمانی را از سایرین متمایز می‌کند و در بسیاری از موارد باعث انتقاد به محصولات این شرکت می­‌شود.

پس از اعمال تغییرات توسط متخصصان منصوری، قدرت و حداکثر گشتاور بنتلی بنتایگا به ترتیب با افزایش 208 و 250 واحدی روبرو شده است.اما گویا اوضاع در مورد جدیدترین محصول این شرکت تغییر کرده است، چراکه منصوری بنتایگا 2021 که در صفحه منصوری در شبکه­‌های اجتماعی به علاقمندان معرفی شده، نه تنها خودروی عجیبی نیست بلکه می­‌توان به جرات آن را زیبا دانست.

این خودرو که براساس نسخه فیس‌­لیفت از بنتایگا شکل گرفته، در بیشتر بخش‌های بدنه با رنگ مشکی تزئین شده که باعث تاکید بر خشونت ظاهری آن شده است، ضمن این‌که نباید تاثیر افزایش عرض بدنه و رینگ‌های براق 23 اینچی با حاشیه قرمز را هم نادیده گرفت.

منصوری تیونینگ بنتلی بنتایگا فیس‌لیفت

در فضای داخلی هم شاهد حضور رنگ مشکی به عنوان زمینه قالب هستیم که البته برای پرهیز از ایجاد یکنواختی، در برخی بخش‌ها از رنگ قرمز نیز یاری گرفته شده است. قطعات فیبرکربن هم باعث افزایش حال و هوای اشرافی کابین شده که البته در صورت عدم تمایل مشتری، این اجزاء با انواع دیگر تعویض می‌­شوند.

در سینه محصول جدید منصوری، شاهد نصب نمونه تقویت شده از پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربو بنتلی هستیم که پس از اعمال تغییرات توسط متخصصان تیونر آلمانی، قدرت و حداکثر گشتاور آن به ترتیب با افزایش 208 و 250 واحدی روبرو شده و به 750 اسب­‌بخار قدرت و 1020 نیوتن‌متر گشتاور افزایش پیدا کرده است.

منصوری تیونینگ بنتلی بنتایگا فیس‌لیفت

این افزایش نیرو که به لطف تغییراتی همچون نصب توربوشارژرهای جدید، سیستم اگزوز اسپرت و غیره حاصل شده، قدرت منصوری بنتایگا را در جایگاهی بالاتر از بنتایگا Speed با پیشرانه 12 سیلندر قرار داده است.

درباره قیمت منصوری بنتایگا در صفحات اجتماعی یا پایگاه اینترنتی این شرکت هیچ خبری اعلام نشده است، اما افرادی که علاقه و البته توان مالی لازم برای خرید چنین خودرویی را داشته باشند، می­‌دانند که برای ثبت سفارش باید به کجا مراجعه کنند.

دیدگاه کاربران