برای ثروتمندان مشتاق جلب توجه

معرفی منصوری AMG G63 ویوا ادیشن

1 خرداد 1400 16:40

شرکت منصوری که به اعمال تغییرات عجیب روی خودروهای لوکس و سوپراسپرت شهرت دارد، در روزهای اخیر دوران پرکاری را از سر می­‌گذراند. این تیونر آلمانی اخیراً نسخه ویژه‌­ای از بنتلی بنتایگا را رونمایی کرده که برخلاف سایر محصولات این شرکت ظاهری نسبتاً ساده و منطقی داشت، اما جدیدترین دستپرورده این شرکت، نسخه خاصی از مرسدس AMG G63 است که می‌­تواند سلیقه طرفداران وفادار منصوری را ارضاء کند.

منصوری قصد دارد تنها 10 دستگاه AMG G63 Viva Edition تولید کند.با منصوری AMG G63 Viva Edition آشنا شوید، شاسی‌­بلندی که با وجود استفاده از ترکیب رنگ‌های محدود در ظاهر آن، خودرویی مناسب برای ثروتمندان مشتاق جلب توجه به نظر می‌­رسد.

منصوری برای تزئین محصول جدید خود تنها از دو رنگ سفید و مشکی و در برخی اجزاء هم از رنگ خاکستری استفاده کرده، اما مجموعه قطعات بدنه و رینگ‌های اسپرت با اجزای Y شکل، مجموعه­‌ای هیجان­‌انگیز را تشکیل داده که نظرها را به سوی خود جلب می‌­کند.

منصوری AMG G63 ویوا ادیشن

فضای کابین هم با ترکیب رنگی مشابه با بدنه تزئین شده و با دوخت لوزی شکل پوشش‌ها و نشان Viva Edition تکمیل شده است.

منصوری درباره مشخصات فنی این مدل مطلبی اعلام نکرده است، ولی می‌توان حدس زد که شاهد اعمال برخی بروزرسانی­‌ها روی پیشرانه محصول جدید باشیم.

منصوری AMG G63 ویوا ادیشن

با مراجعه به مشخصات فنی نمونه­‌ای از AMG G63 که قبلاً توسط منصوری تقویت شده، به رقمی بین 700 تا 800 اسب­‌بخار قدرت می­‌رسیم که ممکن است درباره نسخه Viva Edition هم تکرار شده باشد.

منصوری قصد دارد تنها 10 دستگاه AMG G63 Viva Edition تولید کند. اطلاعات قیمت این مدل هنوز روی پایگاه اینترنتی منصوری قرار نگرفته، اما از همین ابتدا می­‌توان مطمئن بود که اکثر مشتریان بازار خودرو توان مالی لازم برای خریداری آن را نخواهند داشت.

دیدگاه کاربران