اولین پکیج Brabus برای اولین وانت مرسدس معرفی شد.

پیکاپ مرسدس با جادوی برابوس

28 اردیبهشت 1397 21:00

با این‌که خبر تازه‌ای نیست ولی باید از همین ابتدای مطلب تاکید کنیم که مرسدس بنز کلاس X در حقیقت همان نیسان ناوارا است که در لباس دوست داشتنی‌تر به همراه فناوری‌های بیشتر و ظاهر جذاب‌تر به بازار عرضه شده است.

از مارس 2018 نقطه تمایز دیگری نیز میان آن ژاپنی و این آلمانی به وجود می‌آید که چیزی نیست جز پیشرانه قدرتمند 6 سیلندر دیزلی. البته احتمال دارد اضافه‌شدن این گزینه به تنهایی نتواند مشتریان را برای خرید این وانت لوکس نسبت به برادر ژاپنی‌اش ترغیب کند، اما می‌توان اطمینان داشت که قرارگرفتن لوگو سه شاخه مرسدس‌بنز بر پیشانی هر خودرویی می‌تواند برای کمپانی تیونینگ برابوس انگیزه‌ای باشد تا برای تغییر و تحول در آن خودرو قدمی بردارد.

برابوس پکیج جدیدی برای تکمیل ظاهر بیرونی و داخلی این آلمانی تدارک دیده که چهره اسپرت‌تری به آن بخشیده و در عین حال باعث بهبود نسبی عملکرد فنی آن نیز شده است.

 

یکی از این تغییرات، چراغ‌های LED هستند که به سپر جلو اضافه شده. همچنین چراغ‌هایی از این نوع روی سقف و بالای شیشه جلو نصب شده‌اند که از داخل کابین فعال می‌شوند. جلوپنجره جدید نیز تکمیل‌کننده تغییرات ظاهری است هرچند که در عقب هم نمی‌توان سراگزوزهای کرومی را نادیده گرفت. برابوس همچنین یک طرح اختصاصی از چرخ‌های 20 اینچی روی این خودرو نصب کرده که منقش به طرح گل 7 پر با خطوط دوتایی است.

ایکس کلاس برابوس می‌تواند از حالت سکون تا سرعت 100 کیلومتربرساعت را در 11.5 ثانیه طی کند. برابوس همچنین اعلام کرده که در حال کار برروی مدل جدید X350 شش سیلندر دیزلی (که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم) است و به‌زودی عرضه خواهد شد.در بخش فنی برابوس پیشرانه 2.3 لیتری دیزلی مدل X250 را تقویت کرده تا قدرت خروجی آن حالا بیش از 211 اسب‌بخار باشد که با 510 نیوتن‌متر گشتاور همراه شده؛ گشتاوری که در درموتور بین 1500 تا 2500 دور بر دقیقه در دسترس راننده است.

 

فضای کابین نیز توسط این تیونر مورد بازبینی قرار گرفته ولی می‌توان ادعا کرد که تغییرات انجام شده جزئی هستند. تجهیزات جدید شامل قطعات فلزی ضدخش و پدال‌های آلومینیومی است. نکته قابل توجه این است که خریداران این مدل قادر هستند برای طراحی و رنگ‌بندی داخل خودرو خود از میان طیف وسیعی از انتخاب‌ها، سفارش‌گذاری کنند.

 

دیدگاه کاربران