با 5 سال گارانتی و قیمتی مناسب

معرفی سری جدید ساعت‌های هوشمند بوگاتی

9 خرداد 1400 16:53

ساعت هوشمند می­‌تواند گزینه بسیار جالبی برای خرید باشد، مخصوصاً هنگامی که نام یک برند مشهور خودرویی روی آن حک شده باشد. تاکنون بسیاری از خودروسازان معروف به صورت مستقل یا در همکاری با سایر شرکت‌ها اقدام به عرضه ساعت‌های معمولی یا هوشمند کرده‌­اند. البته در اغلب موارد قیمت بالای این محصولات، آن‌ها را از دسترس بخش اعظم خریداران خارج نموده است.

قیمت ساعت‌های مجموعه جدید برابر با 899 یورو (تقریباً 1100 دلار) تعیین شده است.شرکت بوگاتی هم مجموعه­‌ای شامل سه مدل ساعت معرفی کرده که علاوه‌بر تجهیز به فناوری سطح بالا، قیمت نسبتاً مناسبی دارد و می‌­تواند طیف گسترده‌­ای از مشتریان را جلب کند. این مجموعه جدید که به اسم Bugatti Ceramique Edition One نامگذاری شده، شامل سه مدل است که نام خودروهای بوگاتی را برخود دارند: پور اسپرت (Pur Sport)، دیوو (Divo) و له نوا (Le Noire).

هریک از این ساعت‌ها به نمایشگر لمسی LED با ابعاد 390 در 390 پیکسل مجهز شده و درون آن‌ها نیز بیش از یک هزار قطعه جای گرفته است. از آنجایی که با ساعت هوشمند مواجه هستیم، امکاناتی همچون مسیریاب، پایش سلامتی و ثبت زمان رانندگی با خودرو در یک مسیر مشخص هم در این ساعت‌ها گنجانده شده است.

ساعت‌های هوشمند بوگاتی

ساخت اجزای فنی این ساعت‌ها به شرکت اتریشی VIITA واگذار شده که در تولید ساعت‌های هوشمند مدرن مجهز به فناوری، تخصص دارد.  براساس اعلام بوگاتی، محصولات سری Ceramique Edition One با 5 سال گارانتی عرضه می‌شوند و می­‌توانند با یک بار شارژ، تا 14 روز فعالیت کنند.

ساعت‌های هوشمند بوگاتی

مدیر شرکت بوگاتی آقای استفان وینکلمان معتقد است که همکاری میان بوگاتی با VIITA به جهت فتح مرزهای جدید در حوزه فناوری بوده است. وی در ادامه خاطرنشان ساخته که بوگاتی تنها با شرکت‌هایی همکاری می‌­کند که با سطح کیفیت و عملکرد محصولات این خودروساز هماهنگ باشند، چراکه مشتریان بوگاتی همواره سطح توقعی بالایی از این برند دارند.

قیمت ساعت‌های مجموعه جدید برابر با 899 یورو (تقریباً 1100 دلار) تعیین شده که هرچند کم نیست، اما این محصولات را در رده ساعت‌های هوشمند ساخت اپل قرار داده و برای محصولی با نشان بوگاتی حتی می­‌تواند ارزان تلقی شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران