• تخم‌ مرغ بوگاتي
  • تخم‌ مرغ بوگاتي
  • تخم‌ مرغ بوگاتي
  • تخم‌ مرغ بوگاتي
  • تخم‌ مرغ بوگاتي

هدیه‌ای خاص برای مالکین ثروتمند

تخم‌مرغ ارزشمند بوگاتی

21 فروردین 1402 15:55

شرکت خودروسازی بوگاتی، با شرکت Asprey، جواهرساز انگلیسی، همکاری کرده و یک مجموعه خاص را ارائه داده‌اند. این شی زینتی، تخم‌مرغی است برای مالکان ثروتمند یک یا چندین بوگاتی، تا در جایی مانند قفسه، میز و یا کمد قرار دهند. بدیهی است که این تخم‌مرغ، بسیار با ارزش و منحصربه‌فرد است.

به طور کلی ۱۱۱ تخم‌مرغ (به همراه NFT) ساخته می‌شود و قیمتشان از ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود.پوسته تخم‌مرغ از فیبرکربن، با فرآیند پیچیده و طولانی و فاقد نقص ساخته شده است. روی این پوسته، فیل‌های کوچکی دیده می‌شود که اشاره به تندیس روی کاپوت بوگاتی Type 41 Royale دارد.

این تخم‌مرغ با یک توری نقره و الماس تمام عیار احاطه شده و روی یک پایه منحنی قرار گرفته است.

داخل تخم‌مرغ نیز چیزی وجود دارد. اما بوگاتی عکسی از محتویات آن را منتشر نکرده است. گفته شده که با باز شدن پوسته، تصویری از Chateau Saint Jean نشان داده می‌شود. این ملکی در مولشایم فرانسه است که در سال ۱۹۲۸ توسط اتوره بوگاتی خریداری شد. هنوز هم این ملک بخشی از بوگاتی است. یک ماکت نقره کوچک Type 41 نیز داخل تخم مرغ است.

به همراه این تخم‌مرغ‌ها، تخم‌مرغ‌های دیجیتالی به صورت NFT ارائه می‌شوند. در چند سال گذشته، خودروسازان بسیاری NFT ارائه کرده‌اند؛ اما بوگاتی می‌گوید این اولین مجموعه است که توسط دو برند لوکس به همراه اثر فیزیکی ارائه می‌شود.

تخم‌ مرغ بوگاتی

مدیر بین‌المللی بوگاتی می‌گوید که اتوره بوگاتی به مهندسی زیبایی‌شناسی اعتقاد داشته و از هر جزء محصولاتش هنر خلق می‌کرد. وی جهان را از نگاه یک هنرمند دیده و از کارهای خانواده خلاقش الهام گرفت. این ارزش‌ها تا به امروزه در بوگاتی حفظ شده است و همکاری نزدیکی با شرکا وجود دارد.

به طور کلی ۱۱۱ تخم‌مرغ (به همراه NFT) ساخته می‌شود. اکثر آن‌ها مشکی‌رنگ هستند؛ اما ۱۲ مورد آخر، در چندین رنگ و ویژگی‌های سفارشی ساخته خواهند شد‌. بنابراین آن‌ها گران‌تر خواهند بود و قیمتشان از ۲۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران