رنگ‌های جدید و فناوری به‌روز برای کراس‌اور ژاپنی

معرفی سوبارو فارستر 2022

25 خرداد 1400 16:37

پنجمین نسل از سوبارو فارستر که نخستین بار در مارس 2018 معرفی شد، پس از گذشت سه سال با تغییراتی در ظاهر و فناوری‌­ها در وطن خود یعنی ژاپن رونمایی شده است. با توجه به کوتاه شدن نسل محصولات این خودروساز ژاپنی، انتظار ارائه مدل فیس‌­لیفت میان­‌دوره‌­ای از فارستر را داشتیم هرچند که تغییرات چندان اساسی در این خودرو اعمال نشده است.

اضافه شدن سه رنگ سبز متالیک Autumn، سبز Cascade Silica و برنز متالیک به مجموعه رنگ‌های قابل سفارش، از دیگر ویژگی‌های جدید سوبارو فارستر 2022 برای بازار ژاپن است.طرح جدید چراغ‌ها و سپر جلو به همراه جانمایی چراغ‌شور، الگوی U شکل جلوپنجره، اجزای متالیک روی لوگوی سوبارو و چراغ‌های مه­‌شکن LED با فرم عمودی یا دوار (بسته به تریم خودرو)، تغییرات واضح نمای جلو سوبارو فارستر 2022 نسبت به مدل قبل است.

آن‌گونه که از تصاویر دریافت می­‌شود، نمای عقب سوبارو فارستر 2022 که برای بازار ژاپن معرفی شده، نسبت به مدل قبلی تغییر نکرده که کمی خلاف انتظار است، چراکه معمولاً در مدل‌های فیس‌­لیفت، حداقل گرافیک چراغ‌ها تغییر می‌­کند.

طرح جدید رینگ‌های 18 اینچ و اضافه شدن سه رنگ سبز متالیک Autumn، سبز Cascade Silica و برنز متالیک به مجموعه رنگ‌های قابل سفارش برای این خودرو، از دیگر ویژگی‌های جدید سوبارو فارستر 2022 برای بازار ژاپن است.

سوبارو فارستر 2022

طرح کلی فضای کابین سوبارو فارستر بدون تغییر باقیمانده است، اما چند گزینه جدید برای روکش بخش‌ها و ارتقاء سامانه EyeSight به واسطه بروزرسانی نرم‌­افزار و افزایش زاویه دید دوربین، مهترین امکانات جدید کابین این خودرو در مدل جدید است. لازم به‌ذکر است که این خودرو در چهار تریم تورینگ، X-Break، اسپرت و Advance قابل سفارش است.

سیستم تعلیق در تمامی تریم‌ها مورد بازبینی قرار گرفته تا سرنشینان از راحتی بیشتری برخوردار شوند.

سوبارو فارستر 2022

در تریم اسپرت، سوبارو فارستر 2022 مخصوص بازار ژاپن به پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ مجهز شده که 174 اسب­‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این خودرو قرار می‌­دهد. میزان گشتاور این پیشرانه نسبت به پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی مدل قبل 61 واحد افزایش یافته و در دورشمار کمتری قابل دسترسی است.

شرکت سوبارو از هم‌اکنون اقدام به ثبت سفارش مشتریان برای فارستر 2022 نموده ولی این روند برای سایر بازارها از جمله ایالات متحده احتمالاً در هفته‌های آینده آغاز می­‌شود. نمونه آزمایشی این خودرو در دسامبر 2020 در خاک آمریکا مشاهده شد، بنابراین رونمایی رسمی از این مدل هم دیر یا زود انجام خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران