با قدرت و سرعت بیشتر

تیونینگ دوباره مرسدس G63 AMG توسط منصوری

29 خرداد 1400 14:55

با وجود شایستگی‌­های مرسدس G کلاس که در طول سال‌های گذشته به اثبات رسیده، اما تبدیل این شاسی­‌بلند به یک خودروی جالب و چشمگیر، امری است که منصوری در آن تخصص دارد. ارائه مدل‌هایی همچون گرونوس (Gronos) و بسیاری نسخه­‌های دیگر از نسل‌های مختلف G کلاس را می­‌توان شاهدی بر این مدعی دانست.

پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو که در زیر کاپوت AMG G63 by Mansory قرار گرفته، 850 اسب­‌بخار قدرت تولید می‌کند.اما بشنوید از محصول جدید منصوری که براساس AMG G63 شکل گرفته و بسیاری از قطعات بدنه آن همچون باله عقب از فیبرکربن ساخته شده است. براساس اعلام سازنده، نصب باله مذکور تنها جنبه ظاهری نداشته بلکه به بهبود مشخصه‌های آیرودینامیک بدنه این خودرو نیز یاری رسانده است.

قطعات الحاقی روی درها و لبه گلگیرها که همرنگ با بدنه تزئین شده به همراه رینگ‌های غول‌پیکر، باعث تاکید بر چهره عضلانی این G کلاس شده است.  چراغ‌های LED جلو، اجزای نورانی روی سپر جلو، طرح انحصاری جلوپنجره به همراه لوگوی منصوری روی آن و روکش فیبرکربنی زاپاس از دیگر تغییرات ظاهری اعمال شده بر این خودروی سفارشی است.

Mercedes-AMG G63 Gronos by Mansory

استفاده از رنگ زرد به همراه جزئیات مشکی به فضای کابین هم تسری یافته ضمن­ این‌که با دست و دلبازی فراوان از روکش چرمی در تمامی نقاط این بخش استفاده شده است.

پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو که در زیر کاپوت  AMG G63 by Mansory قرار گرفته، 850 اسب­‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این خودرو قرار داده و شتاب صفر تا صد کیلومتر این شاسی­‌بلند را با یک ثانیه کاهش نسبت به مدل استاندارد G63، به 3 و نیم ثانیه رسانده است. رقم حداکثر سرعت نیز با 10 واحد افزایش روی عدد 250 کیلومتر برساعت ایستاده است.

Mercedes-AMG G63 Gronos by Mansory

اطلاعاتی درباره قیمت این خودرو منتشر نشده اما با توجه به قیمت پایه 156,450 دلاری مرسدس G کلاس، می­‌توان اطمینان داشت که با خودرویی گران­قیمت روبرو هستیم.

دیدگاه کاربران