کیت GTstreet R برای 87 دستگاه

تیونینگ پورشه 911 توسط تک‌آرت

29 خرداد 1400 16:30

پس از مشاهده یک مدل آزمایشی در ماه می، انتظار داشتیم که شرکت تک‌آرت از جدیدترین محصول خود رونمایی کند. اکنون و با معرفی کیت بدنه GTstreet R که برای نسل جدید 911 توربو و 911 توربو S موجود شده، انتظار علاقمندان به پایان رسیده است.

غیر از کیت بدنه، تیونر آلمانی اقدام به بروزرسانی نرم‌­افزاری پیشرانه و سیستم انتقال قدرت و همچنین نصب توربوشارژرهای جدید برای پورشه 911 کرده است.براساس اعلام سازنده، کیت آیرودینامیکی ارائه شده در این مجموعه از جنس فیبرکربن ساخته شده و نیروی وارد بر محور عقب را تا 4 برابر افزایش می‌دهد. رکاب­‌های جانبی دوتکه، لبه گلگیرها، مسیرهای عبور جریان هوا در کنار بدنه، دیفیوزر سفارشی، باله سقفی و البته باله غول­‌پیکری که در انتهای بدنه نصب شده، سایر اجزای این مجموعه­ هیجان­‌انگیز هستند.

رینگ‌های فیبرکربنی هم در محورهای جلو و عقب به ترتیب 20 و 21 اینچی هستند و با تایرهای 265/35ZR20 و 325/30ZR21 سری پایلوت اسپرت ساخت میشلن پوشانده شده‌‌اند. بنابر توصیه تک‌آرت، در صورت استفاده روزمره از این خودرو بهتر است تایرهای 4S را سفارش دهید، اما در پیست مسابقات، سری Cup 2 عملکرد بهتری را به نمایش خواهد گذاشت.

تیونینگ پورشه 911 توسط تک‌آرت

غیر از کیت بدنه، تیونر آلمانی اقدام به بروزرسانی نرم‌­افزاری پیشرانه و سیستم انتقال قدرت و همچنین نصب توربوشارژرهای جدید برای پورشه 911 کرده که باعث افزایش قدرت و حداکثر گشتاور به 788 اسب‌­بخار و 950 نیوتن‌متر شده است.حداکثر سرعت این خودرو با کیت GTstreet R برابر با 350 کیلومتر برساعت خواهد بود.

سیستم اگزوز اسپرت با دو خروجی و دریچه قابل تنظیم و کمک‌­فنرهای قابل تغییر ارتفاع در بازه 15 تا 25 میلی‌متر، بخش دیگری از مجموعه پیش‌­بینی شده تک‌آرت برای پورشه 911 است. البته قرار است یک سیستم تعلیق اسپرت با تنظیمات بیشتر به عنوان بخشی از پکیج Clubsport نیز در آینده نزدیک توسط این تیونر ارائه شود.

در فضای کابین هم شاهد ترکیبی از پارچه­‌های سفارشی، چرم، آلکانترا و فیبرکربن در نقاط مختلف همچون صندلی­‌ها، پوشش داخلی درها و داشبورد هستیم که البته تحت مجموعه­‌های گوناگون پیشنهاد می­‌شود.

تیونینگ پورشه 911 توسط تک‌آرت

از میان تمام جزئیات فضای کابین می­‌توان به مواردی همچون پوشش چرم با نقش شطرنجی روی داشبورد و پوشش داخلی درها، شماره خودرو از مجموع 87 نمونه تولید شده در بخش میانی صندلی و دوخت سفارشی روی روکش آلکانترا فرمان اشاره کرد.

همانطور که قبلاً اشاره شد، کیت GTstreet R برای هر دو مدل استاندارد 911 و یا مدل پرچمدار 911 توربو S با قیمت 87 هزار دلار برای هریک از 87 نمونه از این مجموعه قابل سفارش است.

دیدگاه کاربران