• پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت
  • پورشه 911 توربو S تک‌آرت

رونمایی از قطعات Flyweight برای خودروهای مسابقه‌­ای

معرفی پورشه 911 توربو S تک‌آرت

2 فروردین 1402 21:16

شرکت تِک آرت با معرفی GTstreet R Flyweight که براساس پورشه 911 توربو S شکل گرفته، مجموعه قطعات Flyweight مخصوص خودروهای مسابقه‌­ای را هم رونمایی کرده است.

مدیریت شرکت تک‌آرت هدف از ساخت GTstreet R Flyweight را آفرینش یک خودروی مسابقه­‌ای واقعی اعلام کرده، که با وزن سبک و فناوری پیشرفته همراه شده است.به لطف مجموعه قطعات فیبرکربن شامل زیرسپری جلو، تیغه­‌های کناری و کاپوت، چهره این خودرو از 911 توربو S متمایز شده است، ضمن­ این‌که گلگیرهای پهن با مسیر جریان هوا را نمی­‌توان نادیده گرفت. برای محافظت از بدنه خودرو در پیست مسابقات، یک قطعه محافظ در پایین سپر جلو تعبیه شده است.

در عقب بدنه GTstreet R Flyweight با باله فعال دو قسمتی به همراه مسیر جریان هوا مواجه هستیم، که بخش بالایی آن بسته به نیروی رو به پایین موردنیاز، در سه سطح تنظیم می‌­شود. شیشه عقب هم از پلی‌کربنات ساخته شده است، تا وزن خودرو کاهش یابد.

کمک­‌فنرهای ساخت Öhlins، رینگ‌های 20 و 21 اینچی در محورهای جلو و عقب و تایرهای پایلوت اسپرت Cup 2 R ساخت میشلن، از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودروی مسابقه­‌ای به شمار می­‌آید.

پورشه 911 توربو S تک‌آرت

آقای توبیاس به یر که مدیریت شرکت Techart Automobildesign GmbH را برعهده دارد، هدف از ساخت GTstreet R Flyweight را آفرینش یک خودروی مسابقه­‌ای واقعی اعلام کرده، که با وزن سبک، فناوری پیشرفته و قطعات Flyweight در بدنه و کابین همراه شده است.

این پورشه مسابقه‌­ای به Powerkit TA092/T2 ساخت تِک‌آرت مجهز شده است، که دو توربوشارژ، فیلترهای هوا، خروجی اگزوز اسپرت و برخی موارد دیگر را به همراه دارد. خروجی این مجموعه، 789 اسب‌­بخار قدرت و 950 نیوتن‌متر گشتاور اعلام شده است، که در مقایسه با پورشه 911 توربو S، به ترتیب 149 و 150 واحد افزایش در قدرت و گشتاور را نشان می­‌دهد.

پورشه 911 توربو S تک‌آرت

بنابر تخمین تِک‌آرت، GTstreet R Flyweight می‌­تواند ظرف 2.5 ثانیه به سرعت صد و در مدت 7.5 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر برساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 350 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

در فضای کابین GTstreet R Flyweight با صندلی‌های اسپرت Podium CF ساخت ریکارو مواجه هستیم، که بخشی از آن‌ها با چاپگر 3 بعدی ساخته شده و به کمربندهای شش نقطه­‌ای مجهز شده است. به جای صندلی‌های عقب هم میله­‌های حفاظتی قرار دارد.

پورشه 911 توربو S تک‌آرت

19 خریدار خوش­‌شانس GTstreet R Flyweight می‌­توانند آن را براساس سلیقه خود سفارش دهند، همچون انتخاب روکش براق یا مات برای فیبرکربن، قابلیت انتخاب طیف گسترده‌­ای از رنگ‌های مختلف برای بدنه یا تغییر در جزئیات کابین.

ثبت سفارش برای این خودرو آغاز شده، ولی تِک‌آرت از اعلام قیمت، خودداری نموده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران