انتقام دیرهنگام از فورد رنجر رپتور

معرفی نیسان ناوارا مدل PRO-4X تیپ Warrior

30 خرداد 1400 14:21

سال گذشته وقتی نسخه فیس‌لیفت نیسان ناوارا با مدل جدید PRO-4X رونمایی شد، علیرغم چهره جسور و ماجراجو، نتوانست مشتریان را با مشخصات جدید خود تحت تاثیر قرار دهد. چراکه این پیکاپ عملاً در مقابل دیگر عضو خانواده نیسان یعنی فرانتیر PRO-4X حرفی برای گفتن نداشت.

تردیدی نیست که این خودرو می‌آید تا جدالی سخت را با فورد رنجر رپتور تجربه کند.نیسان در پاسخ به این اتفاق به کمک شرکت Premcar استرالیا نسخه ویژه‌ای از این خودرو را موسوم به PRO-4X Warrior معرفی کرد. پریمکار یک شرکت پیشرو در زمینه مهندسی و توسعه خودروست، که در حقیقت بازوی اصلی ژاپنی‌ها برای پروژه Warrior به حساب می‌‌آید.

نسخه جدید با وعده تبدیل شدن به سرسخت‌ترین ناوارا در دنیا ساخته شده، به همین دلیل  پسوند مبارز را یدک می‌کشد. با این حال از آنجایی که مدل جدید اکنون در مرحله آزمایش است، جزئیات اندکی از آن را در دست داریم.

نیسان و پریمکار یک هدف مشترک روی ناوارای جدید در سر داشته‌اند و آن هم ساخت یک پیکاپ دو کابین توانمند متناسب با شرایط استرالیا چه در پیمایش‌های جاده‌ای و چه در پیمایش‌های خارج جاده‌ای بوده است. با این حال خط قرمز مجموعه رعایت راحتی و عملکرد در نظر گرفته شده است.

نیسان ناوارا مدل PRO-4X تیپ Warrior

همانطور که در تصاویر هم مشخص است و البته نیسان هم آن را در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح داده، ناوارا PRO-4X Warrior مجهز به یک سپر محافظ ارتقایافته در قسمت زیر سپر اصلی است. گلگیرها برجسته‌تر و هم‌چنین تایرهای آن از نوع مخصوص آفرود انتخاب شده‌اند.

تردیدی نیست که این خودرو می‌آید تا جدالی سخت را با فورد رنجر رپتور تجربه کند. اما همانطور که گفته شد ما هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی این خودرو نداریم. این یعنی برای قضاوت کمی زود است. از سوی دیگر می‌دانیم که نیسان این خودرو را فقط برای بازار استرالیا توسعه می‌دهد و هیچ تضمینی وجود ندارد که سایر بازارهایی که ناوارا در آن‌ها فروخته می‌شوند، بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران