جذابیت بیشتر با به‌روزرسانی طراحی بدنه

فولکس‌واگن پولو GTI مدل 2021 به میدان آمد

10 تیر 1400 12:54

تنها دو ماه پس از معرفی مدل فیس‌­لیفت از نسخه استاندارد پولو، اکنون پولو GTI هم با چهره­‌ای اسپرت و در مدل 2021 به علاقمندان معرفی شده است.

در زیر کاپوت با تغییرات اساسی مواجه نیستیم، چراکه همچنان پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربو با 207 اسب­‌بخار قدرت تنها انتخاب است.تغییرات ظاهری این مدل به سایر نسخه­‌ها شبیه بوده و به طرح جدید چراغ‌های جلو و عقب، عناصر نورانی در جلوپنجره، راهنمای عقب پویا همچون محصولات آئودی، انیمیشن چراغ ترمز، سپرهای GTI، خط قرمز زیر جلوپنجره و البته نشان GTI در عقب خودرو محدود شده است.

در زیر کاپوت هم با تغییرات اساسی مواجه نیستیم چراکه همچنان پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 207 اسب­‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور از طریق جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌های جلو متصل شده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت و حداکثر سرعت فولکس‌واگن پولو GTI به ترتیب برابر با 6.5 ثانیه و 240 کیلومتر برساعت است، که بازهم نسبت به مدل قبلی تغییر نکرده.

طراحی نمای عقب فولکس‌واگن پولو GTI مدل 2021

کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، دیفرانسیل برقی و امکان انتخاب سیستم تعلیق (Sport Select) با قابلیت تطبیق واکنش فرمان، سیستم تعلیق، پیشرانه و جعبه‌دنده نسبت به شرایط رانندگی، از دیگر ویژگی­‌های این مدل خواهد بود.

در فضای کابین شاهد استفاده از پوشش قرمز براق روی داشبورد، کنسول میانی و برخی قطعات دیگر هستیم که در کنار جزئیات کروم مات­، نمای زیبایی ایجاد کرده است. سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با نمایشگر 8 اینچی لمسی به صورت استاندارد نصب شده که بنابر سفارش مشتری، می­‌توان نمونه 9.2 اینچی مجهز به سامانه Discover Pro را نیز دریافت کرد که امکان دسترسی به سرویس‌های پخش موسیقی، قرار دادن اطلاعات راننده روی فضای ابری و اتصال بی‌سیم به اپل کارپلی و اندروید اتو را فراهم می­‌نماید.

کابین و امکانات فولکس‌واگن پولو GTI مدل 2021

برخی آپشن­‌های دیگر شامل کروزکنترل تطبیق‌­پذیر، دستیار حرکت بین خطوط، چندین رادار و سایر موارد نیز برای فولکس‌واگن پولو GTI قابل انتخاب است.

هنوز درباره زمان عرضه و قیمت این هاچ‌بک آلمانی خبری منتشر نشده ولی می‌توان انتظار داشت که ظرف چند ماه آینده شاهد حضور این خودرو در نمایندگی‌های فولکس‌­واگن باشیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران