گروه فولکسواگن همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با ضررهای مالی ناشی از رسوایی پیشرانههای دیزلی بوده و از سوی دیگر برای برقی ساختن محصولات خود تلاش میکند. اما این مسائل عمدتاً مالی بدان معنا نیست که این شرکت از ارائه محصولات جدید با بازار محدود صرفنظر کرده است.
”ظرفیت حمل بار این خودرو در نسخه باری و مسافری به ترتیب 679 و 525 کیلوگرم و توان یدککشی آن نیز 1.5 تن اعلام شده است.“عرضه مدل کدی پانامریکانا را میتوان شاهدی برای این ادعا دانست، خودرویی که برای جانشینی نسخه آلترک که در نسل قبلی این مدل قابل انتخاب بود، به میدان آمده است.
این ون کوچک در دو نسخه باری و مسافری و با ظاهری مشابه خودروهای آفرود معرفی شده است، هرچند که این تغییرات تنها به قطعه الحاقی روی هلالی چرخها و زیرسپری نقرهای جلو و عقب محدود بوده و نباید از این خودرو در زمینه آفرود انتظاری داشت.
رینگهای 17 اینچی دو رنگ، چراغهای LED جلو و عقب، ریل سقفی نقرهای، امکان انتخاب از میان رنگهای برنزی، آبی، نقرهای، مشکی مرواریدی و سفید برای تزئین بدنه و نوار همرنگ بدنه روی جلوپنجره، سایر ویژگیهای ظاهری مختص این نسخه خواهند بود.
در زیر کاپوت این مینی ون، پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر TSI با 113 اسببخار قدرت یا 2 لیتری دیزل TDI در دو نسخه 100 یا 120 اسببخار نصب شده است، که بسته به پیشرانه، نیرو را از طریق جعبهدنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک به محور جلو یا تمام چرخها منتقل میکند.
ظرفیت حمل بار این خودرو در نسخه باری و مسافری به ترتیب 679 و 525 کیلوگرم و توان یدککشی آن نیز 1.5 تن اعلام شده است. این خودرو به 19 سامانه دستیار راننده مجهز است، که 5 مورد از آنها از سال 2020 به نسل جدید کدی اضافه شدهاند.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com