لوکس‌تر از قبل با تزئینات مشکی رنگ

معرفی دی‌اس 7 کراس‌بک نسخه Ligne Noire

14 تیر 1400 14:19

عرضه نسخه­‌های سفارشی با زمینه رنگی تیره در میان برندهای پرمیوم خودروسازی سابقه‌­ای طولانی دارد. اکنون شرکت دی‌اس هم تصمیم گرفته نسخه ویژه‌­ای از پرفروش‌­ترین شاسی‌بلند پرمیوم فرانسه یعنی 7 کراس­‌بک را با لقب Ligne Noire به بازار عرضه نماید.

در بخش‌های مختلف کابین و بدنه این دی‌اس 7 کراس‌بک خاص از رنگ تیره استفاده شده است.همان‌طور که از نام این نسخه که معادل بلک لاین (Black Line) در زبان انگلیسی است دریافت می­‌شود، در بخش‌های مختلف کابین و بدنه از رنگ تیره استفاده شده است. آینه­‌های جانبی و ریل سقفی مشکی، حاشیه تیره چراغ‌های عقب، نوار کرومی تیره روی در صندوق عقب و حاشیه شیشه­‌های جانبی و رینگ‌های خاکستری 19 اینچی طرح Roma، مهمترین تغییرات ظاهری این مدل نسبت به نسخه استاندارد است.

خریداران می­‌توانند از میان شش رنگ مشکی مرواریدی، خاکستری پلاتینیوم، آبی Ink، سفید مرواریدی، سفید کریستالی و خاکستری Artense، یکی را برای تزئین بدنه انتخاب نمایند.

طراحی بدنه دی‌اس 7 کراس‌بک نسخه Ligne Noire

این مدل براساس تریم Bastille+ شکل گرفته و امکاناتی همچون چراغ‌های LED فعال جلو با قابلیت چرخش، حسگرهای پارک جلو و عقب، روکش چرمی فرمان، تنظیم برقی صندلی­‌های جلو، دوربین دید عقب و روکش آلومینیومی پدال­‌ها و محل استراحت پا را به همراه دارد. خریداران می­‌توانند روکش چرمی ناپا با دوخت لوزی‌شکل را به رنگ مشکی یا خاکستری سفارش دهند.

در نسخه مجهز به پیشرانه هیبرید، شیشه‌های دودی و سیستم تعلیق تطبیق‌­پذیر نیز نصب شده که به یاری دوربین تعبیه شده در آن، شرایط جاده را بررسی کرده و مطابق با آن تنظیم می­‌شود.

تزئینات کابین دی‌اس 7 کراس‌بک نسخه Ligne Noire

این خودرو با پیشرانه­‌های دیزل، بنزین‌­سوز و هیبرید قابل انتخاب خواهد بود. نخستین گزینه، واحد 1.5 لیتری توربودیزل با 128 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور است، درحالی‌که پیشرانه 1.6 لیتری بنزین‌سوز با 179 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور هم قابل سفارش است. دو گزینه هیبرید هم می‌توان انتخاب کرد که از ترکیب پیشرانه 1.6 لیتری درون­‌سوز و موتور الکتریکی شکل گرفته است و در دو نسخه با 222 اسب‌­بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور و 296 اسب­‌بخار قدرت و 520 نیوتن‌متر گشتاور روی این مدل نصب می­‌شود.

قیمت پایه دی‌اس 7 کراس‌­بک Ligne Noir از 45,500 یورو شروع می‌­شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران