سوپراسپرت 818 اسب‌بخاری

فرمول جدید نوویتک برای تقویت فراری F8 تریبوتو

15 تیر 1400 10:12

شرکت نوویتک که علاقه خاصی به اعمال تغییرات ظاهری و فنی روی محصولات فراری دارد، نسخه ویژه­‌ای از مدل F8 تریبوتو را با نام N-Largo معرفی کرده است.

پیشرانه 3.9 لیتری 8 سیلندر فراری F8 تریبوتو، پس از تقویت توسط متخصصان نوویتک، 818 اسب‌­بخار قدرت تولید می‌­کند. نیروی محرکه F8 N-Largo از پیشرانه 3.9 لیتری توئین توربو 8 سیلندر تامین می‌شود، که پس از تقویت توسط متخصصان نوویتک، 818 اسب‌­بخار قدرت و 903 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند. علاوه‌بر افزایش چشمگیر قدرت پیشرانه، صدای خروجی از سیستم اگزوز جدید این خودرو نیز بسیار جالب توجه است و به جرات در میان سایر محصولات فراری همتایی ندارد.

در کنار قدرت پیشرانه و صدای اگزوز، چهره F8 N-Largo هم بسیار خشن و چشمگیر از کار درآمده و کاملاً از سایرین متمایز شده است. درواقع نوویتک هیچ ­یک از بخش‌های بدنه فراری F8 تریبوتو را به حال خود رها نکرده و تمامی پنل­‌ها را با نمونه جدید جایگزین نموده است.

فراری F8 تریبوتو با تیونینگ نوویتک

طرح جدید سپرهای جلو و عقب، ورودی هوای فیبرکربن، فرم جدید چراغ‌ها با ابعادی کوچک‌تر از چراغ‌های فراری F8 تریبوتو و البته نمایی خشن، افزایش ابعاد ورودی­‌های هوای جانبی، رینگ‌های سفارشی مشکی براق، قطعات فیبرکربن روی گلگیرها و هلالی چرخ‌های جلو ، آینه­‌های جانبی، باله سقفی و دیفیوزر عقب جدید همگی از جنس فیبرکربن، تغییراتی است که نوویتک برای بدنه این سوپراسپرت ایتالیایی درنظر گرفته است.

نوویتک فعلاً از انتشار جزئیات بیشتر درباره مشخصات و قیمت این خودروی ویژه خودداری کرده است، ولی درعین حال از برنامه خود برای تولید تنها 15 دستگاه از F8 N-Largo خبر داده که البته تمامی آن‌ها پیش از این به فروش رسیده‌­اند.

دیدگاه کاربران