قوی‌تر و سریع‌تر از بنتایگا هیبرید

معرفی نسخه هیبرید از بنتلی فلایینگ اسپور

17 تیر 1400 12:32

شرکت بنتلی برای برقی نمودن تمام محصولات خود تا سال 2030 برنامه‌­ریزی کرده است. به منظور برداشتن گامی فراتر در جهت تحقق این برنامه، دومین محصول هیبریدی این شرکت پس از شاسی­‌بلند بنتایگا معرفی شده که خودرویی نیست جزء سدان لوکس فلایینگ اسپور.

این سدان نسبت به بنتایگا هیبرید 95 اسب‌بخار و 50 نیوتن‌متر بیشتر است، که باعث کاهش شتاب نیم ثانیه­‌ای فلایینگ اسپور نسبت به بنتایگا هیبرید شده.نیروی محرکه فلایینگ اسپور هیبرید از پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر و یک موتور الکتریکی تامین شده که در مجموع 536 اسب‌­بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این خودرو قرار می‌­دهد. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت و حداکثر سرعت فلایینگ اسپور هیبرید به ترتیب برابر با 4.1 ثانیه و 285 کیلومتر برساعت اعلام شده است. بد نیست بدانید قدرت و حداکثر گشتاور این سدان نسبت به بنتایگا هیبرید 95 اسب‌بخار و 50 نیوتن‌متر بیشتر است، که باعث کاهش شتاب نیم ثانیه­‌ای فلایینگ اسپور نسبت به بنتایگا هیبرید شده.

باتری 14.1 کیلووات لیتیوم-یون این خودرو ظرف تنها 2 ساعت و نیم به صورت کامل شارژ می‌شود و نیروی لازم برای پیمودن 700 کیلومتر را تامین می­‌کند.

نسخه هیبرید از بنتلی فلایینگ اسپور

سه حالت رانندگی برقی (EV)، هیبرید (Hybrid) و هولد (Hold) برای این خودرو پیش‌­بینی شده است. از نام دو حالت اول می‌­توان کاربری آن‌ها را حدس زد و حالت هولد نیز انرژی باتری را حفظ کرده است تا در زمان مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

رینگ‌های 20 اینچی و هفت رنگ به صورت استاندارد برای تزئین بدنه این خودرو پیشنهاد شده است، ولی مشتریان امکان سفارش 60 رنگ مختلف و رینگ‌های 21 و 22 اینچی را خواهند داشت.

کابین نسخه هیبرید از بنتلی فلایینگ اسپور

طراحی کلی فضای کابین با مدل قبلی یکسان مانده و تنها گرافیک و برخی تنظیمات نمایشگر 12.3 اینچی لمسی و پشت آمپر دچار تغییر شده است.

از اواخر ماه جاری، ثبت سفارش بنتلی فلایینگ اسپور هیبرید آغاز خواهد شد. تحویل به مشتریان هم از اواخر سال 2021 شروع می­‌شود. بنتلی فعلاً درباره قیمت این محصول خبری اعلام نکرده است.

دیدگاه کاربران