پیشکش به فستیوال گودوود

به‌روزرسانی دوقلوهای پورشه 911 توسط سینگر

19 تیر 1400 14:10

اغلب علاقه‌مندان به دنیای خودرو، Singer را به خاطر پروژه‌هایی که روی مدل‌های کلاسیک 911 هواخنک اجرا می‌کند، می‌شناسند. به نظر می‌رسد که شیوع ویروس کرونا فعالیت این شرکت مستقر در کالیفرنیا را متوقف نکرده است. چراکه اکنون جدیدترین دست‌پروده آن‌ها دو دستگاه 911 تیپ 964 هستند که خود را برای نمایش در فستیوال سرعت Goodwood آماده می‌کنند.

جدیدترین دست‌پروده سینگر دو دستگاه 911 تیپ 964 است، که برای نمایش در فستیوال سرعت Goodwood آماده شده‌اند.این برادران دوقلو در واقع بخشی از برنامه ابتکاری سینگر با نام DLS (با اشاره بر داینامیک و وزن سبک‌ خودروها) هستند. همانطور که از نامشان هم برمی‌آید، این مجموعه چیزی فراتر از ترمیم و اصلاح سنتی این خودروهای خاطره‌انگیز را انجام داده است.

خودروهای فوق مجهز به یک پیشرانه منحصربه‌فرد 4 لیتری تنفس طبیعی 6 سیلندر خوابیده هستند که به راحتی 500 اسب‌بخار قدرت در 9000 دور در دقیقه فراهم می‌کنند. البته به‌روزرسانی‌های مربوط به الما‌ن‌های آیرودینامیک همگی از جنس فیبرکربن هستند تا ماهیت مدرنی به این مدل‌های قدیمی بخشیده شود.

پورشه 911 سینگر طرح dls

سینگر می‌گوید 75 دستگاه از 911 فوق را خواهد ساخت که البته هرکدام با توجه به مشخصات سفارشی مشتری، طراحی خواهند شد. آنطور که مدیران شرکت می‌گویند، هیچ دو مدلی از این پورشه‌ها شبیه به هم نخواهند بود. مانند آنچه به صورت نمونه برای رسانه‌ها به نمایش درآمده است. مدل اول با رنگ سبز تیره موسوم به آکسفورد طراحی شده است. مدل دیگر که با رنگ سبز روشن مشخص شده، از ترکیب جدیدی به اسم سبز Absinthe که یک نوع نوشیدنی است، استفاده می‌کند. ریزه‌کاری‌هایی به رنگ نیکل و نارنجی هم در داخل و هم در خارج کنتراست بالایی را تدارک دیده است. هر دو پورشه 911 فوق مجهز به لاستیک‌های مسابقه‌ای میشلن مدل پایلوت سوپراسپرت کاپ2 هستند.

دیدگاه کاربران