شاسی‌بلند 82 هزار دلاری با تزئینات خاص

معرفی نسخه Black Vermilion از ب‌ام‌و X5

22 تیر 1400 13:03

با گذشت 22 سال از تولد X5 که در تمامی نسل‌ها با استقبال مشتریان روبه‌رو شده و موفقیت تجاری عظیمی برای ب‌ام‌و به همراه داشته، اکنون نسخه‌­ای ویژه از این شاسی­‌بلند آلمانی در اروپا و ایالات متحده عرضه شده تا نظر طیف تازه‌­ای از خریداران به سوی این مدل جلب شود.

نسخه Black Vermilion از ب­‌ام‌و X5 با 20 هزار دلار افزایش نسبت به مدل استاندارد xDrive40i، با قیمت 82,300 دلار به فروش خواهد رسید.این نسخه سفارشی با لقب Black Vermilion معرفی شده، که بیانگر استفاده از رنگ‌های سیاه و قرمز تیره در ظاهر این مدل است. بدنه Black Vermilion با رنگ مشکی یخی متالیک (Frozen Black) تزئین شده که یکی از رنگ‌های قابل انتخاب برای خودروهای سفارشی ب‌ام‌و (BMW Individual) است. رینگ‌های 22 اینچی مشکی مات و زمینه جلوپنجره هم به رنگ مشکی درآمده، درحالی‌که میله‌­های عمودی قرمز رنگ جلوپنجره، تضاد زیبایی با سایر بخشها ایجاد کرده است.

کالیپر ترمزهای قرمز رنگ هم بخشی از پکیج قطعات M است، که موارد دیگری شامل سیستم تعلیق تطبیق­‌پذیر و سیستم اگزوز M را نیز دربرمی­‌گیرد. البته سیستم اگزوز مذکور تنها برای نسخه اروپایی این خودرو قابل ارائه است، که براساس M50i شکل گرفته ولی در نسخه مخصوص بازار ایالات متحده که بر پایه xDrive40i ساخته شده، این قطعه موجود نخواهد بود. چراغ‌های LED جلو با قابلیت انطباق­‌پذیری و البته فناوری لیزر هم از دیگر ویژگی‌هایی است که برای این خودرو درنظر گرفته شده.

 نسخه Black Vermilion از ب‌ام‌و X5

گرم‌کن فرمان، هداپ دیسپلی، استارت پیشرانه با ریموت و سیستم صوتی هارمن کاردون، امکانات رفاهی است که به صورت استاندارد در X5 حاضر هستند. اما مدل سفارشی Black Vermilion علاوه بر دوخت قرمز پوشش مشکی صندلی­‌ها، به اهرم تعویض دنده و دکمه استارت شیشه‌­ای و همچنین روکش آلکانترا در بخش بالایی داشبورد نیز مجهز شده است.

در نسخه اروپایی، روکش چرمی داشبورد و تریم قطعات فیبرکربن هم به چشم می‌خورد. علاوه‌براین لوگوی Edition Black Vermilion نیز روی محل جالیوانی نقش بسته است.

 نسخه Black Vermilion از ب‌ام‌و X5

نسخه Black Vermilion از ب­‌ام‌و X5 با 20 هزار دلار افزایش نسبت به مدل استاندارد xDrive40i، با قیمت 82,300 دلار به فروش خواهد رسید. توجه داشته باشید که با پرداخت تنها 500 دلار بیشتر از این مبلغ در بازار ایالات متحده، قادر به خریداری مدل M50i خواهید بود که قدرت بیشتری در اختیار شما قرار می­‌دهد. قرار است در مجموع 350 دستگاه از این شاسی‌­بلند سفارشی در فاصله سپتامبر تا دسامبر سال جاری تولید شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران