افزایش قدرت 1030 اسب‌بخار

تیونینگ فراری SF90 توسط نوویتک

4 مرداد 1400 15:40

شرکت نوویتک - Novitec - تیونری آلمانی است که به تغییرات کم، اما بنیادی معروف است و عموماً با خودرهای ایتالیایی سر و کار دارد. این بار نوویتک به سراغ فراری SF90 استراداله رفته و خروجی این سوپراسپرت هیبریدی را افزایش داده است.

با نگاهی به این ساخته‌ نوویتک، شاید متوجه تغییرات آن نشوید؛ زیرا اکثر به‌روزرسانی‌های آن مربوط به بخش فنی استابتدا تمرکز آن روی افزایش عملکرد پیشرانه V8 توئین‌توربو و اضافه کردن یک سیستم اگزوز با کارایی بالا و کاتالیست‌های فلزی، بوده است. در حالت استاندارد، فراری SF90 استراداله به کمک پیشرانه V8 و سه موتور الکتریکی، 986 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند، که اکنون به لطف تغییرات نوویتک، این مقدار به 1033 اسب‌بخار و 858 نیوتن‌متر می‌رسد.

 عکس‌هایی از داخل فراری SF90 استراداله در وبسایت نوویتک دیده نمی‌شود و این کمپانی اعلام کرده که بنا به درخواست مشتری، تغییرات کابین را اجرا می‌کند.

لازم به ذکر است که نوویتک رینگ‌های 20 و 21 اینچی را اضافه کرده و به کمک آن‌ها و فنرهای اسپرت، ظاهر و هندلینگ را بهبود بخشیده است. نمونه قبلی شکل و ظاهری متفاوت داشت، اما نسخه‌ای که در تصویر قابل رویت است، ظاهری برنزی و درخشان دارد.

تیونینگ فراری SF90 توسط نوویتک

با نگاهی به این ساخته‌ نوویتک، شاید متوجه تغییرات آن نشوید؛ زیرا اکثر به‌روزرسانی‌های آن مربوط به بخش فنی است و طبق گفته‌ کمپانی، پیشرفت‌ها و افزایش‌های آیرودینامیکی، هنوز در حال توسعه هستند و  دیر یا زود شاهد آن خواهیم بود.

هیچ قیمتی از سوی نوویتک اعلام نشده است، اما علاقمندان و مشتریان می‌توانند به طور مستقیم با آن‌ها در تماس باشند.

دیدگاه کاربران