ادای احترام به خلبانان زن نیروی هوایی آمریکا

نسخه ویژه فورد ماستنگ Mach-E

8 مرداد 1400 20:41

بیضی آبی در اقدامی تحسین‌برانگیز یک دستگاه ماستنگ Mach-E را به احترام خلبانان زن نیروی هوایی آمریکا که در خلال جنگ جهانی دوم به این کشور خدمت کرده بودند را معرفی کرد.

فورد ماستنگ Mach-E اولین خودروی تمام برقی است که به منظور توسعه اهداف خیرخواهانه اهدا می‌شود.این خودرو قرار است به صورت رسمی در نمایشگاه هوایی معتبر EAA AirVenture در ویسکانسین به نمایش دربیاید و در همان محل به حراج گذاشته شود. البته عواید حاصل از این حراجی به منظور حمایت از مسیر دسترسی زنان و افراد علاقه‌مند که بضاعت مالی مناسب ندارند، هزینه خواهد شد.

گفتنی است فورد پیش از این نیز 12 خودروی سفارشی‌ را در طی دو دهه به EAA اهدا کرده که در مجموع بیش از 2 میلیون دلار سودآوری برای این مجموعه هوایی داشته است. این خودروها شامل ماستنگ GT مدل 2019، ماستنگ ایگل اسکادران مدل 2018، ماستنگ مدل 2016 و یک نسخه بسیار خاص از ماستنگ با نام آپولو مدل 2015 بوده است.

فورد ماستنگ Mach-E

فورد ماستنگ Mach-E اولین خودروی تمام برقی است که به منظور توسعه اهداف خیرخواهانه اهدا می‌شود. از ویژگی‌های خاص بصری این خودرو می‌توان به رنگ‌بندی خاص آن اشاره کرد که مستقیماً از هواپیماهای جنگنده الهام گرفته شده است.

بد نیست بدانید خلبانان زن نیروی هوایی آمریکا همگی به صورت داوطلبانه در جنگ جهانی دوم جنگنده‌های این کشور را به پایگاه‌های مختلف در سراسر دنیا منتقل می‌کردند. فورد می‌گوید علیرغم فداکاری این گروه از خلبانان تا سال 1977 آنها به‌عنوان کادر رسمی ارتش شناسایی نمی‌شدند.

دیدگاه کاربران