به یاد افتخارآفرینی راننده مکزیکی

معرفی نسخه‌ای خاص از پورشه 911 توربو S

9 مرداد 1400 15:01

دفتر پورشه در آمریکای لاتین و مکزیک، با همکاری یکدیگر، یک دستگاه 911 توربو S را برای ادای احترام به Pedro Rodriguez، از موفق‌ترین راننده‌های اتومبیلرانی در مکزیک، ساخته‌اند‌.

نوع ظاهر و رنگ‌آمیزی، از پورشه 917KH، که Rodriguez مسابقات بسیاری را به کمک آن برد، الهام گرفته شده است.درست 50 سال پس از مرگ Rodriguez در آلمان، این برند آلمانی قصد دارد نام و یاد وی را در قالب یک دستگاه توربو S با رنگ خلیجی، زنده کند. این خودرو با کمک Porsche Exclusive Manufaktur ساخته شده و طی Sportscar Together Day در Centro de Alto Rendimiento Pegaso ایالت تولوکا مکزیک، رونمایی می‌شود.

این پورشه منحصربه‌فرد بدنه‌ای به رنگ آبی Gulf دارد که با خطوط نارنجی کامل شده است. ظاهر آن با رینگ‌های مشکی‌ براق مجهز به قفل مرکزی کامل می‌شود. روی درها نیز عدد 2 در دایره‌ای سفید نقش بسته است. این نوع ظاهر و رنگ‌آمیزی، از پورشه 917KH، که Rodriguez مسابقات بسیاری را به کمک آن برد، الهام گرفته شده است.

پورشه 911 توربو S به یاد راننده مکزیکی

لوگوی خودروی مسابقه‌ای 917KH، با ترکیب رنگ پرچم مکزیک در کنار نام و امضای Rodriguez روی ستون B حک شده است. همین جزئیات، در قالب کربنی رکاب درها نیز به چشم می‌خورد و از طرفی، نام هشت مسابقه‌ای که وی با خودروی 917KH برنده شد، در زیر اسپویلر عقب حک شده است.

فضای داخلی با رنگ آبی تیره به همراه دوخت‌های نارنجی پوشیده شده است و بار دیگر نیمرخ 917KH روی پشت‌سری‌ صندلی‌های جلو به چشم می‌خورد. علاوه‌بر آن، امضای راننده افتخارآفرین روی کنسول میانی و داشبورد فیبرکربنی حک شده است.

پورشه 917KH

راننده‌ آمریکای لاتین، Pedro Rodríguez، بیش‌ترین پیروزی و افتخارات را برای پورشه به ارمغان آورده است. George Wills، مدیرعامل بخش آمریکای لاتین پورشه، درباره‌ ساخت این خودرو می‌گوید که با تولید این پورشه‌ منحصربه‌فرد در جهان، به یک راننده‌ بی‌نظیر، قهرمان گذشته و افسانه‌ی امروز، ادای احترام می‌کنیم‌.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران